Gå til innhold

Ja. da har vi vært på samtale, og endelig inne på lista!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Torsdag var vi inne på samtale for Ivf. Gleder meg så fryktelig, men det er dessverre 6 mnd ventetid. Ventetiden regnes fra februar så enten rett før sommeren eller rett etter. Her blir det ingen syden på meg i år iallefall :( Håper alt jeg ofrer blir verdt det.

Lykke til alle andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Hvilken klinikk tilhører du?

Og kan jeg spørre hvorfor du avlyser syden? Bare av nysgjerrighet altså...

Skrevet

Jeg tilhører Ullevål sykehus. Vet ikke om det er et bra sted når det gjelder prøverør. Dette er min første prøverør i Norge. Forrige og første prøverør var i Tyrkia, og den satt på aller første forsøk. Håper så innerst inne at den sitter denne gangen også. Jeg avlyser syden turen fordi behandlingen treffer akkurat midt i sommeren. Da holder dem stengt. Så fikk jeg beskjed om at det enten skulle bli rett før eller rett etter sommer ferien. Så må jeg uannsett vente tre måneder for å være på den sikre siden før jeg drar...hvis jeg da blir gravid selvfølgelig.... hvis ikke så tar jeg meg en ferie for å feie vekk all sorg og stress...

Må også bruke de 6 mnd for å gå ned i vekt,for jeg var akkurat litt over BMI til å komme meg inn på prøverør. Fikk beskjed at dem ikke utfører ivf til folk som har over 30 i bmi. Så her er det ett nytt stess som jeg må kvitte meg med. JOHHOOO 17 kilo å kvitte meg med på 6 mnd...

Jogge jogge joggeeeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...