MaCy MoM Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 På Torsdag var vi inne på samtale for Ivf. Gleder meg så fryktelig, men det er dessverre 6 mnd ventetid. Ventetiden regnes fra februar så enten rett før sommeren eller rett etter. Her blir det ingen syden på meg i år iallefall Håper alt jeg ofrer blir verdt det. Lykke til alle andre.
Nøtt Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer! Hvilken klinikk tilhører du? Og kan jeg spørre hvorfor du avlyser syden? Bare av nysgjerrighet altså...
MaCy MoM Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg tilhører Ullevål sykehus. Vet ikke om det er et bra sted når det gjelder prøverør. Dette er min første prøverør i Norge. Forrige og første prøverør var i Tyrkia, og den satt på aller første forsøk. Håper så innerst inne at den sitter denne gangen også. Jeg avlyser syden turen fordi behandlingen treffer akkurat midt i sommeren. Da holder dem stengt. Så fikk jeg beskjed om at det enten skulle bli rett før eller rett etter sommer ferien. Så må jeg uannsett vente tre måneder for å være på den sikre siden før jeg drar...hvis jeg da blir gravid selvfølgelig.... hvis ikke så tar jeg meg en ferie for å feie vekk all sorg og stress... Må også bruke de 6 mnd for å gå ned i vekt,for jeg var akkurat litt over BMI til å komme meg inn på prøverør. Fikk beskjed at dem ikke utfører ivf til folk som har over 30 i bmi. Så her er det ett nytt stess som jeg må kvitte meg med. JOHHOOO 17 kilo å kvitte meg med på 6 mnd... Jogge jogge joggeeeee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå