Gå til innhold

Noen russemamaer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rødruss i år flere som er det? eller annen russ?har ikke noen foreløpig planer om å feste men hadde nå vært litt moro da...har liksom ingen likesinnede å feste med heller...hva gjør dere med dette? Har heller ikke noe mye russestæsj har russejogge bukse, 2 gensre og en bokser:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er=) rødruss! kjenner ingen som er russemammaer jeg heller..

skal feste litt men ikke såå mye. hvor er du fra da? jeg er osloruss;)

Skrevet

jepp er blåruss i år æ ;)

har nettopp fød en nydeli gutt<3

5/4 kom hn til verden ;)

fant ut at æ ikke sku bestill noe russeklær men hadde nå fått me mæ 1 russegenser og russekort da ;) men ingen dress eller nåkke stort..^^

Skrevet

gratulerer med gutten da=)

jeg har litt russeklær og russekort, men blir nok ikke så mye feiring, jenta mi er 8 måneder hun..

ser ut som du er nord fra? ikke oslo/bærums russ?

=)

Skrevet

Jeg er rødruss.. Har russebukse, that's it.. Skal ut et par ganger tenker jeg..

Skrevet

thx gratulerer masse til dæ å ;)..

fant ut at æ blir ikke å bruke russe tia så masse når når baby kom ut i april da.. går glipp av dt moro ilag me siste klassen min men men babyn min er alt for mæ <3

er fra Nord jaa BODØ :D:D

Skrevet

er rødruss i år ^^, blir ikke så mye feiring her da, men..har alt av russeutstyr og noen turer ut på byen blir det vel..

Skrevet

Her har jeg en russepappa, og det er superille! Han har sagt fra dag 1 at han SKAL være russ på lik linje med alle andre, har kjøpt fullt sjæsj, og bruker opp masse penger på drit! Håper eg får sett han litt de neste ukene hvertfall=/

Skrevet

har en russepappa her også. han har no russegenser,russebukse,t-shirte å noe stæsj.. han har sakt han vil være med på litt av det som blir laget til og være litt i byn noen kvelde rå ta russeknuter med venner og kansje litt på byen, men nå drikker ikke han så noen sene turer på byen uten at det er noe spesielt tviler jeg på at det blir å noen sener kvelde rå slikt må jeg jo tåle, skal jo være russ om to år så da er det jo min tur:D hehe, men har sakt at han ikke trenger å være me på ABSOLUTT ALT, å det var ha enig i.. så no skal han på dåp med skolen i morra kommer en liten tur hjemom så fredag då skal han på bydåp da får han nok ikke kommet hjemmom for da er det rebusløp.. men litt får no vi se han=) så skal han te konge parken fredag til søndag så da sa jeg at han må være litt hjemme siden han skal reise, heldigvis var han enig.. han er ikke son super meste menneske så akkurat der er jeg ganske heldig:D

Skrevet

noen som skal på treffet på tusenfryd den 7.5? ser ut som jeg kansje kan få dratt på det:) ordner seg sannsynlig vis med barnevakt...fra 17-23 og koster 290 kr eller 260 vis man bestiller bilett.

http://www.russensdag.no/

Skrevet

Ååå, er ELSKER russepappa fest og moro! Du er heldig da...=)

Skrevet

rødruss her... kjøpt buksa og en genser men blir ikke den villeste feiriga her nei! men skal være med på noe :D

har en gutt på 2 år og 11mnd :)

Skrevet

er rødruss jeg også.. har bare vært med på vrengefest jeg da.. xD

Men tenkte meg på tusenfryd^^

Skrevet

Skulle egentlig hvert russ i år jeg.. Men gadd rett og slett ikke.. Litt pga mamma rollen osv. Og fordi at drikking ikke er noe særlig for meg...

Skrevet

ble ikke noe av den tisenfryd turen ble oppkast sjau i stede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...