Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 I dag tidlig drømte jeg at sønnen min hadde dødd nylig. Jeg drømte at jeg satt og skrev brev til en slektning jeg hadde ofte kontakt med før, jeg skulle liksom fortelle han slektningen at sønnen min var død. Men jeg husker at jeg på slutten av drømmen nektet å innse at det virkelig var sant at sønnen min var død, jeg nektet bare å godta det og skulle liksom ha mannen min til å si at han ikke var død. Så derfor klarte jeg ikke å fullføre brevet med dødsbudskapet til slektningen min. Jeg drømte også om snø i den drømmen, at jeg skulle stå på ski ned en bakke. Det finnes ikke snurten av snø her jeg bor nå i alle fall. I dag har vi hatt årets fineste og varmeste vårdag hittil. I følge min mormor betydde det ulykke å drømme om snø utenom vinteren, så jeg håper ikke den drømmen jeg hadde til i morgen i dag betyr at noe er i ferd med å skje med sønnen min snart!!!
Loglady Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Neida, drømmen gjenspeiler bare frykten din.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg vet ikke helt på hvilken måte sønnen min hadde dødd i drømmen jeg hadde i dag tidlig, men jeg tror han liksom var blitt påkjørt av en bil. Jeg tror det var en ulykke. Det var ikke sykdom og heller ikke noen mann som hadde bortført han og drept han.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg har hørt at om du drømmer om at noen dør, så kommer de til å leve lenge:) Men, er nok mer nærliggende å tro at det er underbevisstheten din som kommer frem i drømmen. du er jo glad i sønnen din, og din største frykt/sorg er vel kanskje at noe skal skje med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå