Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Her er det vognspørsmål selv om jeg var ivrig på det en gang selv hehe;)
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 sånne innlegg som dette her...........
sjokopops Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 -Hvor mye veide barnet ditt når det var.......mnd? -Hvilken rokkering er best -sovespørsmål
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 sånne "se hvorfælt dette er" innlegg.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 -Hvordan hadde DU reagert på dette? -Overreagerer JEG her? -Rockeringer
Loglady Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Blir positivt overrasket hver gang jeg ser et spørsmål utenom det vanlige, for stort sett går det i samme duren. Men det ligger jo i forumets konsept, og vi er mange mennesker med mye likt på hjernen.
Skravlemamman Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Hva skal dere ha til kosemat i kveld?............herregud mye kosing rundt omkring..., lite intressant hva andre spiser vel..
Gjest Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Det som er dagens/ukas etc "tema", alt fra rockeringer, til skatten. Så lenge det er mer enn 5 innlegg om dagen om jævelskapet så får jeg fnatt... (5 innlegg om DET SAMME altså)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 - rockeringer!! (var møkk lei allerede første dagen) - Hvor lang og hvor tung ved X antall mnd - kontrollen. Uutrolig lite interessant vel? - og alle inlegg med en intetsigende overskrift som feks "Har jeg rett?" "Hvor mange ville du tatt?" bla bla bla . Orker ikke gå inn å lese hvis det ikke står sånn ca hva innlegget handler om . Ellers har jeg forståelse for at de samme spm og temaer dukker opp gang på gang:)
OsloMor Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Det VERSTE er "når i syklusen hadde dere sex for å bli gravide-spørsmål" og "Dere som hadde sex på EL-dagen, gutt eller jente-spørsmål", og andre relaterte spørsmål, i tillegg til bilsete-spørsmål, hvilken type til hvilken retning det skal stå , BORING!
Gjest Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 er også møkk lei KLAGE-innleggene om at man ikke får svar fordi folk inne her kun svarer "sine egne venninner" osv.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 "bare jeg som...?" "ikke for å dømme noen men..." "nå blir det sikkert bråk men jeg må bare.."
It's all about me Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Jeg er sikkert alene om det her men blir helt dårlig av klemme tråder. Ja og tenn-et-lys tråder. Å vise omtanke er en ting, men det der blir litt for mye av det gode.....
Gifteklar:0)) Skrevet 19. april 2008 #19 Skrevet 19. april 2008 Hvilken vogn....hvilken bilstol.....uff. Når man snakker om alle typer barnevogner så er det det samme for meg som å sitte å høre gubben snakke om bilmerker.
Sabina og gjengen Skrevet 19. april 2008 #21 Skrevet 19. april 2008 "Alenemødre har det fett..." "Rockeringer" "Skatten/Hva tjener du/mannen" "Linker om nyheter" (de ser/leser de fleste uansett) "Fordomsfulle mennesker som vet best og kan best" osv... men på en annen side er det jo noen som liker disse siden de til stadighet ligger ute så da får de holde på med det.. Jeg leser bare noe annet jeg;) Er jo ikke ALT som kan tilfredsstille alle;)
brooklyn Skrevet 19. april 2008 #22 Skrevet 19. april 2008 -rokkering -bestille varer fra srtawberrynet-spm - skatt -barnehage -kan noen oversette dette for meg - er det bare jeg som er rar og reagerer på dette -dere som hadde sex PÅ el, ble det gutt eller jente -tenn et lys -sjekk denne linken jeg bare gråter og gråter og gråter ..and the list goes on and on and on...Myyye jeg overser av innlegg..I min egen hormonelle verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå