Gå til innhold

er dere lei?


solkrem87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ e leiiiiiiiiiiiiiiiii........ :(

syns d e vældi synd men har hatt så my plager dette svangerskape så d har vært lang drygt.......:(

Men snart bare 9 uker igjæn så må vel hold ut...... :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driiittttt leeeiiiiiiiiiiiiiiiii.... ikke nå mere å si om den saken, annet enn at det er vel det som skal til for at vi skal synes at det er "ok" å gjennom det vi skal i gjennom om noen uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle innleggene her...ganske lei ja! Noe helt annet enn første svangerskap som var som en lek!! URK!!

Men når jeg ser det i perspektiv etter å ha lest på terminklubben her om hun som fødte i uke 26 så holder jeg ut med godt mot! Vi har jo virkelig noe å glede oss til!

Men, ikke artig når mammaklærne ikke passer lenger snart....åhhhh!

Alle sitter ute og koser seg i solen med utepils, kald brus er godt det også altså, men ærlig talt! Men vi føder jo på en fin tid da, så jeg håper det blir en knall sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke lei, heldigvis :) Bare håper han holder seg der inne til termin, så rekker jeg alt jeg skal før den tid! Men jeg gleder meg kjempemasse til han kommer ut!! Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Til tross for at dette svangerskapet har gått mye "fortere" enn da jeg gikk med min datter så er jeg passe lei nå. Lei av å ha en blære på størrelse med en fingerbøll, lei av halsbrann og lei av søvnløse netter..

Utenom det så nyter jeg alle de deilige bevegelsene i magen for dette er mitt siste svangerskap (ellers må vi kjøpe 6-7 seter hehe)

Men kun 6 uker igjen hipp hipp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nå er jeg lei.... når er det man er "fødeklar" hvor mange dager skal det være igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kynnerene står på som verst, da er jeg rimelig fødeklar ja!

Men ellers er det ikke så ille enda...

 

Men merker det tar på kroppen mer og mer for hver dag som rusler nå.

Både med tanke på fremtung, vekt, bekkensmerter, ubehag, varmen som gjør hormona enda villere....

Sånn sett er jeg litt lei, men hu får da vente til etter 17 mai ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo at det begynner å bli tungt å jobbe osv nå, men jeg er ikke kjempelei ennå.

Men om et par uker er jeg sikkert det... ;-)

Jeg er ikke akkurat der at jeg synes det er greit at babyen kommer ennå, i hvert fall. Det er fortsatt en del som må på stell først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaa! ordentlig lei!

skal holde ut et par uker til, men da skal jeg gjøre mitt for at fødselen begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil for et par dager siden var jeg IKKE lei og så frem til å gå i 5 uker til (35 + 3 i dag).. MEN så har jeg begynt å bli plaget med maserier som har holdt meg våken i flere netter... Smertefullt og slitsomt.. Har vært positiv helt til i går da jeg fikk de på kvelden også!!! Fikk heldigvis sove i natt, men nå har jeg begynt å få vondt igjen.. Har vært til sjekk hos jordmor tidligere i uken og iflg henne ser det ikke ut som om noe vil skje på et par uker enda (2 cm livmorhals) så dette er jo fortvilende!!! Gruer meg for å gå på dette viset i flere uker... MEN, er jo ikke så mye å gjøre med - får bare holde ut.. Det passer uansett IKKE at babyen kommer nå - ikke er vi ferdig med oppussing (har riktignok alt i hus, men ikke pakket ut og på plass) og samboeren er i utlandet til søndag (fikk klarsignal fra jordmoren om å reise..)...... ARGH!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har heldigvis bare 3 uker igjen nå....

fra og med idag kan nurket fødes uten at det regnes som prematur=)

da kan det altså bare skje når som helst for min del.

 

er passe lei jah!

 

når tilogmed mamma klærne begynner å bli små, da er det på tide kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...