to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 hvor mye penger gikk med der utenom reisa og hvor lenge var dere borte?
Gjest ->>- Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Ja, men jeg kan aldri tenke meg at mitt og ditt forbruksmønster er blåkopier, og vi bor som oftest gratis. Men prisnivået er levelig, som resten av Storbritannia utenom London. Ingen enorme besparelser for noen som er vant med norske tilstander, men nå som pundet er såpass svekket vil det jo bli litt.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Sist gang vi var i skottland så brukte vi +/- 15.000:- det var bare meg og mannen. Vi var borte 2 uker, på bryllupsreise=)
Loglady Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Vi hadde langhelg i the highlands da kursen lå rundt 13 kroner. Bodde på B&B og brukte rundt 5000 kroner (2 voksne). Mat, øl og bittelitt shopping. PS: B&B'ene er veldig kurante der.
celodi Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Er halvt skotsk btw=) Bor også mye gratis.. Er ikke sånn kjempe billig der nei..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2008 vi skal ca 20 min fra flyplassen. ett eller annet på G he he:) skal bo hos min bror. og biletter er betalt. skal være fra fredag til mandag. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå