nummer2påvei Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 jeg begynte på min første pergokur idag, en enkel kur uten å ha fått mensen først. blir spennende å se hvordan dette går, håååååper jeg får det til på første kur!! og at det går bra denne gangen og ikke ender som sa igjen. vært koselig å snakket med flere i samme situasjon som tar pergo:) og apsolutt vært koselig å hørt solskinnshistorier og erfaringer av pergobruk!! klem
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg begynner imorgen,men det er ikke den første kuren jeg har hatt...har hatt utallige av de oppgjennom årene,har aldri blitt gravid på de sjøl,men noen venninner av meg har..... Vi skal til inseminasjon om et par uker....spennende..... Klem
nummer2påvei Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 oi, spennende:) jeg krysser fingrene for at dette er det som skal til for meg! har du unger fra før av?
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Krysser fingrene for deg jeg også ) Jeg har 2 jenter fra før,ei på 9 og ei som var 2 i okt.. Er det din første dere prøver på?
nummer2påvei Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 første ja:) håper det klaffer snart, har vært uten prevansjon i to år nå, så det er på tide at noe skjer snart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå