Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye dritt kan en person få egentlig. Skal det ikke ta slutt snart? Dritt dritt dritt, aldri noe annet en dritt. Ser ingen potensielle lys i tunnellen, bare motgang og dritt. Kan jeg ikke for en forpult gang få litt medgang? Jeg orker ikke mer jeg. Vet ikke om jeg skal le, gråte eller brøle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysterisk latter avbrutt av brøling kan være beste kombinasjon!

Skrevet

Jeg kan gå med deg innover i tunnellen uten lys, er sliten og lei nå! Men se der, da fikk du jo medgang!! :)

Skrevet

*sympati*

 

Med de sparsommelige opplysningene du gav i hovedinnlegget, er det ikke mye annet jeg kan komme med. Annet enn at nei, jeg tror ikke det er grenser for hvor mye dritt en person kan få/oppleve. Dessverre.

Skrevet

Nei men kjære vakre deg da... Det hørtes da ille ut:(

 

Det går nok bra igjen snart skal du se. Huff. Stakkar.

Skrevet

Usj, det er kjipt med slike perioder. Vi får håpe du øyner lyset snart da:)

Skrevet

Hadde håpt på at lottokupongen skulle slå inn. Det hadde vært til hjelp på humøret. Føkk lotto.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Føkk resten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...