Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hvor mye dritt kan en person få egentlig. Skal det ikke ta slutt snart? Dritt dritt dritt, aldri noe annet en dritt. Ser ingen potensielle lys i tunnellen, bare motgang og dritt. Kan jeg ikke for en forpult gang få litt medgang? Jeg orker ikke mer jeg. Vet ikke om jeg skal le, gråte eller brøle.
blond Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hysterisk latter avbrutt av brøling kan være beste kombinasjon!
FuckFace Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg kan gå med deg innover i tunnellen uten lys, er sliten og lei nå! Men se der, da fikk du jo medgang!!
piano♫ Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 *sympati* Med de sparsommelige opplysningene du gav i hovedinnlegget, er det ikke mye annet jeg kan komme med. Annet enn at nei, jeg tror ikke det er grenser for hvor mye dritt en person kan få/oppleve. Dessverre.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Nei men kjære vakre deg da... Det hørtes da ille ut:( Det går nok bra igjen snart skal du se. Huff. Stakkar.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Usj, det er kjipt med slike perioder. Vi får håpe du øyner lyset snart da:)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Hadde håpt på at lottokupongen skulle slå inn. Det hadde vært til hjelp på humøret. Føkk lotto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå