Gå til innhold

har så vondt i ribbeinet:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som har det og er det pga ungen presser mot de.klarer ikke å bruke høyrearmen nesten.pluss at jeg er forkjølet kjempe vondt å hoste. er i uke 31 nå kommer det til å være sånn resten av svangerskapet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hostet på meg en ribbeinsbrist. Ungen presser jo på de indre organene og det blir mindre plass til lungene. Det blir litt bedre når ungen siger ned i bekkenet.

Skrevet

okey men begynnte å hoste i natt og fikk dette i går så tror ikke jeg har hostet det på meg.men håper det går over snart ikke mye deilig altså..

 

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...