Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 hvor mye grøt gir dere til en 6 mnd baby?
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg introduserte grøt først da mini var ca. 6mnd. Har alltid lagd en posjon av 120ml væske. I begynnelsen så spiste han ca. halvparten, men etter en uke eller to så spiste han hele posjonen. Nå er han 7mnd, å spiser posjoner laget av 130-140ml væske
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Vi begynte også med grøt da hun var 6 mnd.. Etter 2 uker har vi nå gitt 100 ml væske med passende mengde pulver i..
Marolla Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Vi begynte med 1 ts grøtpulver og økte litt hver dag helt til vi kom opp i en full porsjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå