løveprinsen <3 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hvor får jeg kjøpt det? Alt de har på h&m blir som telt synes jeg. Noen som har noen gode tips?
Makko med to små gutter Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 De har to butikker som selger mammaklær i byen.... Zapp (ligger på andre sida av lutenhavensenteret), og "det lune rede". Ikke fantisktisk i utvalget med BEDRE enn H&M iallefall....
løveprinsen <3 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Takk for svar. Hvor ligger "det lune rede" da, sånn ca? Er rimelig desperat nå. Har bare en bukse som passer og den er fra h&m og er rimelig håpløs i fasongen egentlig.
La vita è bella <3 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Ravelsveita (?) tror jeg d heter, ved hattebutikken og mikrobryggeriet.. Veldig koselig kafé også=)
citten Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Noen av de jeg vet om, men dette var steder jeg kjøpte ting sist - så vetkje helt om utvalget er det samme lengre (2 år siden sist): * Polarn o pyret på solsiden har greie bukser samt litt topper * Bebito-barnebutikken på solsiden har noe * Lindex på KBS-senteret hadde no greier før * Trooood muligend Barnas Hus og Barnas Beste ute på Tiller har litt klær også. Ellers så er det Zip eller Zapp eller hva enn det heter på leutenhaven som også andre nevnte. Det var de jeg vet om på sparket iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå