KnertiMagen Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg sluttet på pilla nå for 4-5 dager siden. Sluttet før jeg hadde fullført brettet. (hadde igjen 5 stk) Hva skjer med mensen da? Kommer den som vanlig, eller tar det da lenger tid før den kommer. Siden jeg sluttet uten å fullføre brettet. Har hatt noen småblødninger i dag, men det er veeeldig lite. Bare en del utflod med litt rødt/rosa i... Dette er nytt for meg. Håper noen kan svare=D
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 om du har gått lenge på p pilla kan det ta alt fra noen dager til noen mnd er veldig forskjellig tror jeg! jeg tok 5 piller av mitt brett å det var mitt første pille brett å j slutta da etter de 5 pillene pga bivirkninger,uansett så fikk jeg mensen 5 dager forsent,p pillene hadde bare forskjøvet mensen med antall dager som tilsvarte hvor mange piller jeg hadde tatt!vet ikke om det er noe som kan gjelde for deg! men vil tro det egentlig siden p piller kan brukes til å forskyve mensen! om du nå har da tatt fks 18piller da, så vil det si at du får mensen 18 dger etter den dagen du egentlig skal ha den..men det er vanskelig å si så du må bare vente,kan hende du får noen uregelmessige blødn før d stabiliserer seg og!
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 forresten,småblødninger i forbindelse med pilleslutt er helt normalt å hormonelt har ikkeno med mensen å gjøre!
KnertiMagen Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 Aah.. tusen takk for svar:) Ble litt klokere nå^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå