Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 idag lurte jeg samboeren min med på babyshopping,fikk pakke fra princess med dyne,sengesett etc og da måtte jeg jo bare ha babyseng..,det ble en hvit sprinkelseng,nydelig:)er kanskje litt tidlig enda,er 22 uker....når handler dere og hva har dere kjøpt?
Sninni Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Har ikke shoppet så mye ennå. Har bare kjøpt en vogn, Teutonia Mistral S - 05 m/ teutonia pose, stellebag + regntrekk. Brukt 1 år, gav 3500 ,- for den, så var fornøyd med det. Men nå er jeg så heldig at jeg får arve mye da, så jeg venter litt til jeg ser hva som dukker opp (.....men har veldig lyst å begynde med shopping, er i uke 16 + 5 nå )
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 vi har handlet masse www.grysom.piczo.com
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg har kun kjøpt en sparkedress. Er 18uker i dag så jeg skal vente til jeg har vært på ul på onsdag, da blir det nok shopping
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Har ikke kjøpt noe ting.. Er 14 uker, og vil vente en stund til.. Har to fra før så har jo en del etter dem. Det vi trenger denne gangen er: ny madrass til sprinkelseng og vugga. Vi må ha badebalje med stativ, lekegrind og vogn. Og da vil jeg ha simo duo vogn.. Regner med at det kanskje blir noen klær også rett før fødselen, men får jo så mye etterpå så ingen vits å kjøpe for mye.. Men håper jeg får vite hvilkent kjønn jeg får på UL, så kan jeg kjøpe enten rosa eller blå..
C@milla *EMIL* Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Er 22 jeg også.. begynte shopping i uka som var. Princess og kjøpte dyne med tilbehør, og så kjøpte jeg meg ei barnevogn på finn.no. Simo -07 mod. brukt 3 mnd.. synes jeg var heldig med den, men posten er treig, så jeg venter ennå i spenning ) Kjøpte to dyner jeg, ei til seng og ei til vogge.. ei lita og ei stor. Har blitt lovt stellebord av søstera mi som hu ikke har brukt selv, så jeg syns jo jeg har komt litt i gang nå da. Babyen sparker og koser seg, så jeg nyter det, sammen med det fine været.. tror jeg er solbrent i ansiktet nå ;o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Er 20 uker på mandag, har kjøpt: Bilstol Vogn Moseskurv med stativ Babypute til vogn og kurv 1 sengesett til vogn MASSE klær 2 babygym hoppehuske gåstol Baby Bjørn bærsele Bära Barn ringsjal Reiseseng Reisestol Vippestol Brystpumpe + flasker Noen babyleker Baby huske Har fra før: Vugge Dyne og pute til seng/vugge Sengesett til seng/vugge Helsetepper Bittelitt klær Noen babyleker Skal kjøpe: Dyne til vogn Stellebord Stellekommode Babybadekar (kanskje noen fler sengesett) Tror jeg har fått med alt da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå