Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Poppa jenta i bæreselen og gikk ut for å hente posten og kaste søppel. Sitter en gjeng med barna sine på lekeplassen like bortafor, og koser seg sikkert kjempemasse. Er jo veldig flott. Men når jeg er på vei inn igjen hører jeg en påpeke til de andre at stakkars den ungen (altså jenta mi) som må være inne i detta fine været.......... Samtidig som ho pekte på oss. Sa det såpass høyt at jeg er sikker på at det var ment at jeg skulle høre ho ja. Jeg kjenner absolutt ingen av de som satt der så de kjenner heller ikke meg. Og bare for at vi ikke er ute nå betyr ikke at vi har vært inne en hel dag. Vi gikk faktisk ut halv ti idag og var ute fram til klokka 2, deretter har vi vært på terassen hele dagen. Nå er jenta mi som legger seg 18:30-19:00 trøtt vil ha kveldsmat og sove. Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men blir irritert når folk sier sånne ting. Skal man kommentere så får en ihvertfall vite hva man snakker om og ikke anta.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg er imponert over at du ikke svarte jeg da. Jeg hadde nok bedt henne passe sine egne saker, og sikker litt til... Hvordan i all verden kan hun vite hva dere har gjort resten av dagen? Wæææ for ei fi... jeg hadde blitt S U R.
(0_o) Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg hadde ikke brydd meg. Orker ikke å bruke energi på å irritere meg over noe så idiotisk ;0) Særlig ikke når det kommer fra folk jeg ikke kjenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå