Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Ja jeg gjòr det altsà, og gàr over i uke 12+0 i màrra! :-) Fòrste gang jeg gikk gravid, kjente jeg det i uke 13, som en fjaer som stryker pà innsiden av magen... Slik er det nà ogsà, og har kjent dette i 3-4 dager nà. Jeg vet de sier det er fortidlig, men jeg vet hva jeg kjenner, og det er ikke luft eller noe sànt :-) Flere som kjenner antydning til noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå