Gå til innhold

Dere som venter på mensen etter SA/MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ordinære tråden havnet så langt ned...

Hvordan går det med dere jenter? Har dere fått TR?

Jeg venter fortsatt på mensen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei der var den gitt:)

Skrevet

Fikk tilbake på tirs, 5 uker etter MA...Nå er det bare å prøve igjen!

Skrevet

kan jeg forvente å få igjen mensen til normal tid etter sa?? jeg har vanlivis 28 dagers syklus... etter min ma fikk jeg den 7 dager for sent...

Skrevet

venter på at jeg skal slutte å blø etter MA.. så kan vel ikke begynne å vente på TR ennå :)

Skrevet

Venter jeg også, og tror nok ikke det er så uvanlig å måtte vente i lengre tid enn man vanligvis gjør i syklusen sin. Vi kommer ikke til å utsette prøvinga til etter mensen, men foreløpig må jeg nok smøre meg med tålmodighet for å få klaff, for det er trolig ingen EL på tur riktig ennå.Jeg er ikke verdens mest tålmodige person, så det er en litt vanskelig situasjon :-p Men jeg er STA også, og kommer ikke å gi meg før vi har lykkes, hihi...

Skrevet

Hei petramora!!

Tror du og jeg er ganske like.... Hehe...

Jeg går også å venter, men her skjer det lite... Men når jeg slutter å blø, kommer vi til å sette i gang igjen, å så får vi bare se hva som skjer... Hehe...

Syns også at hele situasjonen er noe drit, ville helst at di skulle putte en ny spire inn der, når di tok ut den andre... =/ men desverre er det lenger ventetid enn som så...

Vi får bare være tolmodige, så håper vi spiren kommer fort =)

Skrevet

Venter enda jeg og, den er nok rett rundt hjørnet,kjenner masse murringer i magen..

Skrevet

vi har satt igang prøvinga med en gang jeg slutta å blø.. regner ikke med å bli gravid de første mnd, men lar ingen el gå til spille nei.. brukte 8 pp på å bli gravid første gang.. og så 5 pp andre gang....

Skrevet

Jeg hadde SA rundt 3 april. Testet postivt på eggløsning nå på fredag, 14 dager etter. TR om ca 14 dager, regner jeg med. (men håper selvfølgelig at den ikke kommer og at jeg allerede har blitt gravid...)

Legen sa de anbefalte å vente til man hadde hatt en menstruasjon, men at det ikke var noen krise om jeg ble gravid før... så da orket vi ikke vente...

Legen sa det var normalt å få mensen etter 3-6 uker etter MA/SA. Så hvis den ikke har kommet innen 6 uker hadde jeg tatt kontakt med legen... Hørt at de kan hjelpe hvis mensen ikke kommer tilbake..

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg venter fremdeles- nesten 7 uker etter SA. Skal snakke med de på gyn poliklinikk i dag da. Kanskje de kan ta meg inn til en sjekk?

Forferdelig å gå sånn og vente. Tok test i går, men den var negativ.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg venter på TR etter SA 3april... var bare i uke 5 el no så det regnes vel som kemisk abort.?? Men blødde mare (masse) den ene dagen, og litt grums den neste... det var det hele... aner ikke når jeg skal forvente meg IKM siden det var så tidlig og fort gjort liksom... har forresten fått tilbake alle symptomene, samt litt ekstra... Utrolig plagsomt... regner med at kroppen er på hormontur.. ;) er litt ustabil kjenner jeg... begynner å grine av tingjeg leer på vg.no.. =) =) =) hihihihi

Noen smarte ideer..?

Skrevet

burde forresten tatt et lynkurs i rettskrivning ser jeg.. =)

Skrevet

heisann! Jeg mistet også i oktober, var ca 10 uker på vei. Jeg fikk ikke mensen før over 4 mnd etter utskrapning. føltes ut som flere år! Tok kontakt med leger og en kirurg på sykehuset. de sa det var normalt at noen ikke får tilbake mensen før ganske lenge etterpå. Det viktigste er at man prøver (selvom det ikke er lett i det hele tatt) å ikke tenke på det. jeg skulle hatt min 2 mensen i beg av april, men har kun fått uregelmessige blødninger. men vi har begynt å prøve igjen nå =) orker ikke vente lenger!

prøv å slappe av, husk at det kan ta en stund og LYKKE TIL =)

Skrevet

venter dere til dere har hatt 1 mens før dere prøver igjen?!

lurer på om jeg har tolmodighet til det eller ikke :)

Skrevet

vi gjorde det ihvertfall....men nok for være nok! nå er det 6 mnd siden så nå prøver vi igjen =) men alle leger anbefaler jo egentlig å vente til ihvertfall en mens....

Skrevet

Vi ventet ikke... Angrer litt nå. Har null kontroll på syklus og har ikke fått mens etter SA (7 uker siden). Testet negativt på søndag, og tør ikke å teste mer. Blir så skuffa for føler meg så gravid.

Skal til legen 30 april for å evt starte på hormonkur. Må jo få noe gang på dette maskineriet som har hengt seg helt opp.:)

Hadde nok ventet om jeg hadde visst at det skulle bli så stress. Greit å få bekreftelse på at syklus er i gjenge igjen før man prøver...

Tålmodighet ja- det er jo det som er spørsmålet. Jeg hadde ikke det. Men, både fastlege og gyn sa at det bare var å prøve på igjen med en gang. Hvor langt du var på vei spiller også sikkert en rolle...?! Jeg var 7+.

Lykke til ihvertfall!:)

Skrevet

var 9+5... fosteret døde to dager før vi så det på UL!...

spørs om man bare må vente da!! tenker på mange måter at vi bør vente men samtidig så har jeg såå lyst på en spire i magen igjen!...

Skrevet

ja, kan være lurt å la kroppen komme tilbake til seg selv, selvom det er en tålmodighetsprøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...