*teresa* Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg skal lage biff med fløtepotet og grønnsaker, men har lyst til å gjøre noe annet enn å bare koke de. -fersk asparges. -rød paprika -fersk sjampinjong -fersk brokkoli. Hvordan lager man de på resturang? Stekes de i pannen etter koking?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Skjær sopp i skiver, legg dem i panna uten smør.. Stek dem slik at dem blir myke og gode, så tar du på litt smør, salt og pepper - kjempe godt syns jeg da. Det andre bruker jeg ikke til biff..
Gjest ->>- Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Kok asparges og "buketten" på brokkolien. Hakk sopp, paprika og brokkolistilker og stek dem i litt soyasaus og gjerne med noen fedd hvitløk. Ellerno'.
najs Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Kok brokkolien litt. Stek den sen sammen med paprikan og skivede sjampinjonger med smør, salt og pepper. Aspargesen kan du koke litt først, men ta sen bacon og snurre på enden av den. Legg dem i en ovnsform. Riv sen parmesan og strø pepper og hiv den i ovnen. Da har du en supergod forrett. Kos dere med god mat, fløtepoteter er det beste som finnes:-)
Lekamøia Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Asparges kan du skjære i 2, paprika i strimler og brokkoli i små buketter. Bruk wok. Ha i olje, la det bli varmt og fres grønnsakene sammen med hvitløk og masse krydder
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Del brokkolien i passe buketter, leg dem på et stekebrett , ha over litt olje,salt og pepper. Stek dem i ovnen til de får en gyllen farge. De får en nøttesmak og er kjeeeempe gode til biff. De andre grønnsakene hadde jeg bare woket. eller slengt dem inn i ovnen.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Smørdamp de! Det er kjempegodt. Men da må du nesten ha en dampkoker e.l. da.
Gifteklar:0)) Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Vi bruker å skjære opp grønnsakene og ha dem i pannen med masse smør, salt og pepper. Blir kjempegodt. Det spiser vi ofte til biff, indrefilet og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå