vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 "fang ban" altså barn som bare vill sove i hennene....vi har lagt henne i vogn ute nå... vill bare kose sove ... greit noen ganger men ,,,er ei mnd hun ..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 holdt dette på lenge\?
blond Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jo lenger man aksepterer at ungen sovner i fanget jo lenger varer det. En lang periode var det lettere å la han sovne i fanget enn å ta kampen. Da vi endelig gjorde det passet vi på at det var lik temperatur i rommet vi satt da han sovna som der han skulle ligge. Så la jeg han ned i senga uten å flytte armene helt til han ikke lenger reagerte på forandringen. Da lirket jeg armene litt og litt bort fra han til han til slutt lå i senga. Det tok sin tid.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 min var også sånn. begynte etter vert og la han ligge oppå eller intil meg når han skulle sove på romet. så ble han i det misnte vant til romet. han var vel 15/16 måneder før jeg fikk han til og sove selv. og først nå i den siste tiden har det gått helt smertefritt. han er 18 måneder. men det er som blond sier. jo lenger man lar de ligge sånn jo lenger holder de på. jeg syns bare det var fryktlig og ikke gi han nærhet om han ønsket det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 foresten. er jeg "myk mor" da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 ikke tykk. pokker! jobber hadt for og bli det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 hm.... hva om jeg går med sån "feit drakt" hele tiden sammen småen. er jeg en mjuk mor da? hm... jeg fikk pluttselig litt lyst til og være feit.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå