Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så jævlig vanskelig å forstå for dere hundeeiere? Hvorfor skal dere alltdi påtvinge det siklete, illeluktende monsteret deres på andre mennesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig bortkastet å bruke energi på å hate dyr :)

Skrevet

Hva med hunder i løpestreng som gjerne vil rett i skrittet på en stakkars jogger som løper forbi? Fnys! Forstår nøyaktig hva du mener.

Skrevet

Hva mener du egentlig? har du venner som tar med hunden til deg eller blir du bare almment dårlig av å se en hund ute.??

Blir ganske relativt den tråden din.

Skrevet

Men mine hunder kan jo neppe plage deg så lenge de er hjemme hos meg eller når jeg går tur med de.

Derimot kan jeg skjønne de plager deg hvis jeg nødvndigvis må ha de med meg om jeg skulle besøke degen gang, eller la de løpe frem til deg da vi er ute. Ellres ser jeg ikke helt plagemoment.

Skrevet

Hundeeiere som bare ler når det ekle dyret skal sleike av meg hele trynet og sier "Han vil bare leke!" "Ja, men jeg vil ikke leke med han, for f...!"

Skrevet

Ok det har jg full forsåelse for. Jeg er hundeier men liker ikke å bli sleiket i fjeset jeg heller

Skrevet

Skjønner deg jævlig godt HI.

Skrevet

kan forsåvidt si meg enig når disse beistene som løper fritt kommer hoppende opp og skal sleike en i trynet og vil "leke". jeg er da ikke intressert i å ha kontakt med andres loppebefengte hårete monster...

også står hunde-eieren der å flirer og sier " han er jo så snill...vil jo hilse på da ". BÅNDTVANG er det flere som burde huske at vi har HELE ÅRET i tettbygde områder... kommer de inn i min hage så skyter jeg...med loven i lomma !!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg liker hunder godt, jeg. Men liker definitivt ikke hundeeiere som ikke har kontroll på hundene sine. Hvis jeg vil hilse på, setter jeg meg ned på huk og inviterer til det, hvis ikke: Hold den på armlengdes avstand, altså!

Skrevet

Klarer ikke hunder!!

Dumme dyr som gjør alt eieren sier, og spiser dritt!!

Også de dumme eierne som lar hundene slikke seg i ansiktet!!

Motbydelig...

Skrevet

Fy så ekle dere er, dere er gode eksempler på hvorfor jeg hater mennesker! Hunder er vakre, sosiale og snille dyr som bare vil oss godt! La sinnet deres gå utover eierne da hvis dere absolutt ikke tåler nærkontakt med en annen art enn deres egen, ikke la det gå ut over uskyldige dyr som ikke mener å gjøre dere noe vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...