Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blodtrykket stiger sakte men sikkert uke for uke nå. Hadde termin for et par dager siden. For en uke siden var blodtrykket 145/90, denne uken var det økt til 155/90.(har ligget rundt 135/85 før dette) Er ikke hoven i ben eller armer, og har ikke utslag på protein i urinprøvene, men det er blodspor i den..

Legen har konferert med fødeavd som mener det ikke er grunn til bekymring... men... er det flere som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du trenger ikke å bekymre deg, så lenge du ikke har flere symptomer enn høyt blodtrykk er der ingen fare. Jeg har alle symptomer men fine blodprøver og har også bare fåett beskjed om å ta det helt rolig:-) BT 155/99 så er lidt forhøyet, dette sammen med vann i kroppen, hovedpine og protein i urinen er alle samme dårlige tegn, men så lenge blodprøverne ikke viser noe galt, så avventer man normalt situasjonen. Når man er på overtid så satser de på fødslen snart er forestående og man gjør derfor intet. Mitt beste råd er å hvile lidt mere og se tida an. er selv 6 dager på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...