Gå til innhold

sengehimmelstativ-hvor finner jeg det billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha sånn stativ som står på gulvet for sengekanten min er for brei til de andre. Men har bare funnet på Buskerud storsenter til 400 kroner. syns det var litt dyrt for ei metallstang... Noen som vet om andre steder jeg kan få det billigere? Eller evt om noen som vet om en brukt jeg kan kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jysk på krokstad senteret har, mener de koster rundt 80 kr!! ligger innimellom hyllene dems, ikke så lett å finne, men de har

Skrevet

Oi! Det var jo billig! hihi,,, og det er sånne som står på gulvet?

Skrevet

de på jysk koster 80 og festes på senga...:)

Skrevet

men passer de på alle senger da? Når jeg var å hørte så fikk jeg beskjed om at den senga jeg har har for brei sengegavel til at jeg kan bruke en som festes den... Men kanskje jysk har en annen en som passer på litt breiere senger.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de har begge deler der altså!! både til feste på senga og til å ha på gulvet! det har både jeg og svigermor sett der altså. ta deg en tur å se så skal jeg gjøre det samme hehe

Skrevet

Juppi! det er det første jeg skal gjøre i morgen! Hadde vært helt genialt om de har altså!!! tusen takk for tips :o)

Skrevet

si ifra om du finner a, for hvis ikke skal jeg sjekke jeg også

Skrevet

Skal si fra i morgen jeg etter tur :o)

Skrevet

Da har jeg sjekket og de har kun sånn som står på seng. Men han jeg kjøpte den av påsto den passet alle senger så jeg kjøpte. kunne komme tilbake å bytte hvis det ikke passet :o)

Skrevet

ok, da er det sikkert jeg som har sett feil da.... skal ikke se bort i fra det. da får vi håpe at den passer da!!! har forresten sett at vi ikke bor så langt unna hverandre... hehe

Skrevet

Den passet perfekt! Og den ble sååå fin! Eneste er at det er litt lite å skru inn, men jeg har røsket og dratt i den og den faller ikke ned for å si det sånn! Hvor bor du hen da?? Nå ble jeg nysgjerrig :o)

Skrevet

Jeg bor i Hokksund :-) vi var så dumme at vi kjøpte stativ på spareland barn el hva det heter for når vi så etter det hadde de ikke på jysk, men de finn inn et par uker etterpå !! veldig typisk, men gjort er gjort. bra du fikk den til å passe da. tenkte jeg skulle prøve å sette på himmelen på vugga i løpet av kvelden og se om den faktisk passer. har følelse av at den blir litt stor på det stativet, men skal prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...