Gå til innhold

Middag/Kveldskos hos dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her trengs nemlig en håndfull eller to med inspirasjon!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillmat her i kveld ;)

I morra skal vi på pølsefest hos pappa.. Heheh.. Gammern blir 49, så ville han ha pølsefest!! Raringen altså ;)

Skrevet

biffstrimler med gratiner potetmos å ris ...nam!!!!!!!!!!

Skrevet

Her så skal vi kose oss med Nachos, goood salat med fetaost, tatziki og hvitløksbaguetter

NAM NAM

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza..

Skrevet

Mannen skal lage innbakte pølser i dag.

Skrevet

Lurer på å lage den inbakte pizzaen som er på coop kalenderen. Den ser sååå god ut!Noen som har smakt??

Skrevet

Ikke smakt eller sett den.. Hmmm.. Tror nok det blir moussaka med karbonadedeig og noen pølsebiter i i dag jeg.. God salat og grove baguetter til. *tenke-tenke*

Skrevet

Hamburger,salat og chips...Ungene fikk bestemme..

Skrevet

Indrefilet med blåmuggost og bacon. Fløtegratinerte poteter,maisstuing og gresk salat.

Skrevet

hei blir det fajitas og mojitodrinker :) får besøk av et vennepar også har vi barnefri :)

Skrevet

Grille svinefilet, marinerte sjampingong, maiskolber og ha en hjemmelagd potetsalat til;-)

Og idag (sov lenge etter en fyllekule igår) ble jeg vekket til egg, bacon og bønnefrukost på verandaen. Jeg tror jammen meg jeg har verdens beste mann:-)

Skrevet

Tror det blir hjemmelaget pizza m/ hvitløksdressing og et glass rødvin eller to! :)

Skrevet

Her blir det biff og pommes. med peppersaus ,sallat og hvitløksbrød, med godt rødvin til

Skrevet

Jeg er alene hjemme(bare meg og minsta som er her.), og ikveld skal jeg lage meg ris, bacon, brokkoli, løk og gulrøtter. Med maaaaaasse krydder.

Skrevet

Lørdagskvelder spiser vi alltid "sein" middag, og det alltid en god biff med tilbehør. Blir aldri lei det. :-) Ukas beste måltid! Når gullet blir litt større, så blir det sikkert litt annerledes, men enn så lenge så spiser vi voksne lørdagsmiddag etter gullet er i seng.

Skrevet

her blir det foliebakt potet med kylling fyll.

Fyll:kyllingfilet, bacon, squash, løk, mais, paprika og litt ost på toppen...

Gleeeeder meg til å spise!!! :)

Vi spiser også når gullet er i seng, men hun er bare 8,5mnd da. så blir nojk en god stund til hun er med på sen lørdagsmiddag:)

Skrevet

Tandori kylling med hvitløksbaguetter og salat.

Skrevet

Yttrefilet av svin med grønnsaksris og salsa... Mmmmmm.

Skrevet

Chiliburgere her... gleder meg :)

Skrevet

jeg og ungene har vært alene i hele dag så jeg skal lage taco baguetter til meg snart...har lagt begge to så snart skal jeg kose meg med litt mat :)

tror ikke sambo kommer hjem før om noen timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...