Gå til innhold

Det er så typisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff så typisk at Camilla skal bli syk nå som det er så deilig vær ute!

 

Begynte i går kveld etter at jeg hadde lagt henne, hørte et host på babycallen men fikk det for meg at jeg måtte sjekke henne, Og jammen hadde hun kastet noe voldsomt opp!

Så da var det på med lyset, skifte på senga, vaske den og Camilla og så forsøke på nytt å sove litt. Men det tok ikke lange tiden før hun måtte kaste opp igjen. Helt enorme mengder, utrolig at det er plass til så mye i en så liten kropp.

Holdt på sånn ca hver halvtime i hele natt, jeg lå selvsagt inne på rommet sammen med henne i hele natt. Helt forferdelig å høre at hun brekker seg og ikke har noe å kaste opp lenger. Stakkars gullet mitt!

 

I dag så kastet hun opp litt på morgenen, men klarte å holde på melken hun fikk etterpå. Har drukket en del juice men nekter all slags mat utenom rosiner. Og sover masse. Hadde bittelitt feber men virker relativt pigg når hun er våken, men blir jo selvsagt fort sliten igjen da.

 

Men vi vågde oss ut på en bitteliten trilletur i solen, virket som at hun trengte det hun også. Nå sover hun litt i vognen så får vi håpe at hun sovner greit til kvelden og er piggere i morgen...

 

Så slik startet finværet for oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det der er ikke noe gøy. Stakkars lille Camilla. Jeg tar forkjølelse når som helst over omgangssyke, det er så fælt som du sier når de brekker seg uten å ha noe å få opp. Det vi lærte på legevakten var; melk er ok- det er en gammel myte at det irriterer tarmene og forårsaker mer oppkast. Vann er også bra, men prøv å få i de noe med salt så du binder vannet. Salt kjeks er fint. Mat for øvrig er ikke viktig i det hele tatt, så det er ikke noe å bekymre seg om så lenge hun får i seg væske.

Lykke til, håper hun blir frisk snart!

God bedringklem fra oss

Skrevet

Uffda, det var leit å høre at lille tuppa er så dårlig:/ Vi har hatt en par kraftige runder med omgangssyke etter at Sebastian begynte i barnehagen, men det har vært lite oppkast. Vi ble anbefalt blåbær for å roe magen (loff med blåbærsyltetøy eller blåbærsaft). Det med melk var nytt for meg, jeg har hele tiden hørt at man skal unngå melkeprodukter, men det er godt å høre at det er en gammel myte for jeg hadde ikke hjerte til å kutte melken helt da han fortsatt fikk kveldskoseflasken sin.

 

Håper det fine været er med på å pigge opp formen hennes da. Kan jo være godt med en liten luftetur med mamma og pappa mens man ligger nedi en god, deilig og lun vogn:)

Skrevet

Stakkars lille Camilla. Ikke moro å være så syk. Håper det går fort over så dere kan nyte finværet alle mann!

Skrevet

Huff, det er så kjedelig med slik oppkast-syke! Har de feber hjelper det jo med en paracet. Men oppkast er liksom ikke noe å gjøre med... Stakkar lille Camilla! Håper hun er mye bedre i dag.

 

God-bedring-klem fra oss!

Skrevet

Uff oppkast-syke er noe av det værste som fins. Hører mamman er smittet også! Håper dere er friske og raske igjen begge to til lørdag! God bedring!!

Skrevet

Håper Camilla har blitt bedre... og at du også blir bra. Tar på med slik runde med omgangsjuken altså. Også nå som det har vært så deilig vær....

 

 

God bedring klem fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...