Gå til innhold

Det rareste dere har gjort i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg ikke så mange historier, men forrige helg foreslo sambo å smøre utstyret hans inn med nugatti (crisp!!) før jeg skulle suge han. Det knaste for å si det sånn. i tillegg så ble jeg brun i hele ansiktet...!! Neste gang skal vi prøve med noe annet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min liker å bli tatt i rompa, ikke bare med en finger men dildoer og buttplugger også. Det har jeg aldri gjort med noen andre... Men det er faktisk ganske opphissende.

Skrevet

He-he, det liker mannen min også.. Brukte et lys engang det gikk litt vilt for seg. Synes det er veldig digg selv jeg, å ta mannen sin.

Skrevet

Rare ting...hmmm...Syns ikke det er så rart, men i tråd med det du skrev kanskje?

Har smurt inn pikken med sjokoladepålegg, iskrem, og krem og sugd det av. Han har gjort det samme med meg. Prøvd oralsex med isbit i munnen. Anbefales ikke noe større. Blitt barbert. Filmet. Sex opp ned! Stod på hodet og han klarte på en eller annen måte å ta meg slik.. Sovnet med pikk i munnen og våknet med den i munnen flere timer senere *kremt* det kan kalles rart...vi hadde heldigvis sovnet samtidig begge to. fulle som to øsekar..

Skrevet

He he, hadde også vært på fest, havnet i seng med to damer, og vi sovnet. Den ene med kuken i munnen. Jeg våknet etter ei stund, og var kåt igjen, og den vokste i munnen hennes til hun våknet av det, hun smilte opp, er du våken igjen? så koste hun til det gikk igjen, og vi sovnet godt noen timer til... ahhhh det var tider det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...