Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg har ei lita jente på 5 uker som jeg ikke vil ha i røykfulle rom og dette fører til at når jeg er hos folk som røyker(mange som røyker i min familie) så blir det til at jeg blir sittende alene i et av rommene eller alene i stuen for alle har gått for å ta seg en røyk ute. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke la vær å besøke folk(bl.a min mor). Jeg kritiserer ikke røykere for jeg har røyket selv, men sluttet den dagen jeg fant ut at jeg var gravid(Stolt), men burde de ikke ta litt hensyn og la vær å røyke den lille tiden jeg er hos de?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jo det synes nå jeg, men jeg er ikke røyker selv da. Hadde ikke giddet å dra på besøk hvis de stadig gikk for å røyke og jeg ble sittende alene...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Så lenge de går ut når de røyker synes jeg det er greit slik jeg ser det iallefall. Kjedelig å bli sittende alene, så om det virkelig plager deg at de går ut, kan du jo snakke med dem. Jeg for min del hadde ikke brydd meg, men heller vært glad de skjønner såpass at de går ut.
Fødeklar_ja! Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Skjønne godt ka du mene, har det likens sjøl.. For 2 daga sia va vi på besøk hos oldemora til ungan og når vi kommer dit satt de 3 gamle dame der inne å røyka og røyka, da sier det sæ sjøl at æ har LIIIITE lyst å gå inn dit å sette mæ. Slutta også å røyke begge gangan æ gikk gravid, men begynte på igjen begge gangan, men røyke aldri inne her nei, kun under vifta da i så fall og det kun på kveldan når ungan har lagt sæ
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Først må jeg si at du har vært kjempe flink som har sluttet å røyke! Skjønner godt at du ikke vil ha jenta di i røykfykte rom, det hadde ikke jeg heller gjort. Kan du ikke ta en prat med dem du er/ vil være mest hos? Si det som det er, at du ikke vil utsette jenta di for røyk (de vet jo selv at det er skadelig), og at du synes det blir litt stusselig å bli sittende alene når de andre røyker? Begynn feks med moren din eller noen andre du vet tåler å bli konfrontert med det. De har sikkert bare ikke tenkt så mye over det når røyksuget melder seg
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 De går jo ikke ut på grunn av oss, men fordi de ikke røyker inne uannsett. Har tatt det opp med de, men da mener de at jeg burde la ungen være alene på rommet og være med ut i stua for ungen har ikke vondt av å ligge å gråte litt.. Det har jeg IKKE tenkt å gjøre.. Hadde det bare vært hos noen få dette skjedde så hadde jeg jo selvfølgelig tenkt at jeg bare kan la vær å besøke de, men det er så mange at da har jeg jo nesten ingen å gå til.. Det samme skjer når de kommer til meg(spes når det er flere enn 1 røyker) Hva skjer da.. Jo de sitter ute på verandaen og jeg blir sittende i stua alene...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 jøsses, har vi ikke kommet lenger i utviklingen. ALLE skjønner vel at røyk og baby/barn ikke hører sammen. Blir helt matt jeg. Stakkars deg som har en så lite hensynsfull familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå