Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som skal føde på ABC i september? Jeg skal føde på ABC for tredje gang og gleder meg allerede!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 9.oktober og skal føde på ABC Ullevål:-D Så godt å høre at du gleder deg og har god erfaring med ABC:-) Det er min første, så jeg aner ikke hva jeg går til;-)

Skrevet

Heisann :)

Jeg har også termin i september, og skal føde på ABC. Dette er mitt andre barn, men første gang på ABC. Håper på en fin opplevelse!

Skrevet

Skal føde nummer 3 på ABC i september. Fødte yngste der, hadde hatt lust til det med eldste å men fikk vite om ABC for seint=(

Når er det du har termin? Har termin den 10. Håper egentlig at hun kommer i slutten av august, da eldste min har bursdag i begynnelsen av september.

Skrevet

Jeg har også fått fødeplass på ABC. Det er min første, og jeg har termin 16.9. Har hørt veldig mye positivt om ABC :-)

Skrevet

Jeg har også fått plass på ABC. Termin i månedsskiftet oktober/november. Dette er min andre fødsel. Skulle til ABC sist også, men så oppstod det komplikasjoner i siste uke, og det ble igangsatt fødsel på føde B i steden.

Det er foreløpig ingen andre i terminklubben min som skal på ABC, så det hadde vært hyggelig om kanskje vi kunne hatt en liten barselklubb istedet. Så kunne vi også psyke hverandre litt opp :-)

Skrevet

Jeg skal også ha på ABC :) Termin den 2 september og gleder meg helt vilt. Min første :)

Skrevet

Skal også til ABC om alt går fint. Menstermin 26. sept, ul-termin 27. september.

Min første, så veit heller ikkje kva eg går til. Men spent!

Har fått innkalling til informasjonstime 20. mai - er det nokon her som veit om det er berekna på både meg og partnar, eller bare for damene? Mao om han vil ha noko utbytte eller interesse av det, eller om det er bare "damegreier"?

Skrevet

Altså, med "informasjonstime" meiner eg første kontroll, den eg fekk info om i du-har-plass-her-brevet frå ABC. Det står ein skal setja av ein time, og det høyres jo lenge ut?

Skrevet

Aha, min Volda-venninne: Du er altså her inne :)

Jeg har også fått plass på ABC to uker etter deg! Jeg tror det er slik at den vordende far kan ha masse igjen for å bli med på kontrollen/informasjonstimen (det blir nok litt av begge deler). Kjærsten min skal i allefall være med...

Skrevet

Ta med mannen ja!:-) Jeg hadde han med å det var kjempekoselig. Vi fikk omvisning og snakket mye med jordmor begge to. Det passer helt fint:-)

Skrevet

Hei milly!

Ja, det hender eg stikk innom. Masse i starten, mykje sjeldnare no. Men praktiske ting er jo kjekt å få svar på då! :o) Så festleg at du også skal på ABC. Då kan eg starta, og skremma deg med fæle historier etterpå (tulla!)

Skrevet

Jeg skal også føde på ABC. Har termin 13.september. Mitt første barn, så veldig godt å høre så mange positive erfaringer! :o)

Skrevet

Jeg hadde med pappaen til alle kontrollene på ABC sist. Tror det er ganske vanlig. De sa i alle fall ikke noe annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...