Gå til innhold

Få symptomer- greit eller ugreit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje er jeg utrolig heldig og helt normal, men leser hele tiden om alle disse plagene man skal få:) Jeg er i sjette uke, så kanskje er det ganske normalt å ikke ha ømme bryster, vondt i magen(hadde det litt tidligere, men ikke nå lenger), vondt i ryggen og ikke minst kvalm. Er det andre som har det egentlig helt vanlig, bare at de er sååå heldige å ha en bolle inni den varme ovnen sin;))) Begynner av og til å lure på om det fortsatt er noe liv inni der...(bank i bordet). Ellers er jeg SVÆRT fornøyd om dagen:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har også alle symptomer gått over. Er 6+1 og har bestemt meg for at jeg bare skal nyte at jeg ikke er dårlig. Man må tenke positivt, selv om jeg selvsagt tenker på om det er liv der inne.

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar:) Enig, må jo bare nyte alt og håpe på det beste. Tvi tvi til deg også!!!

Skrevet

Jeg føler meg helt normal jeg også... er 4+4 på vei, men har ikke kjent så mye egentlig! Blir litt smårar av det her jeg...;)

Skrevet

Jeg er 5+5, og merker vel egentlig ingen ting. Har litt mensmurringer innemellom da. Så redd det skal gå galt, MEN det skal det jo ikke!!!!

Skrevet

Titter innom fra 2.tri.

Jeg var som deg, helt uten plager og faktisk temmelig bekymret for det. Jeg gikk og ønsket meg kvalme og oppkast for å vite at jeg var gravid.

Eneste symptom jeg hadde var ømme bryster, og litt mensmurringer frem til uke 6. I dag er jeg i uke 21 og alt ser bra ut, enda uten å ha følt meg gravid. Begynner å komme litt nå da :)

Lykke til!

Skrevet

åhh endelig noen som lurte på samme som meg :D

jeg er 6uker.. og nå føler jeg meg ikke gravid/ ell har symptommer.. bare ømme bryster :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...