Mirakeljenta08 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 kan det gjøre vondts lev om det ikke skal det? har vonde sammentrekninger i undrlivet gå jo fort over men liker ikke dette.... noen som har hatt kynnere? noen emd mye underlivsvondt er 22uker
ainapost Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hei mammaen til Thomas! Kynnere er veldig vanlig. Første sv.skap? Er nok mer vanlig 2 og 3 sv.skap osv, men selv har jeg hatt mye kynnere alle ganger (3 gang nå). Det er ubehagelig når det står på. Hos meg kommer kynnerne når jeg har stresset mye og er sliten. Det hjelper å legge seg ned litt og hvile. Min jordmor sa at man skal først begynne å bekymre seg hvis det er mensmurringer i tillegg til kynnerne, de kommer veldig regelmessig og selvsagt hvis du begynner å blø. Er nok bare å forberede seg på en del uker med kynnere;) Fordelen er at livmoren får jobbet godt og noen sier fødselen går kjappere hvis man har hatt mange kynnere. Aldri så galt....... Lykke til videre!
elin og gutta;) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 hvor kjenner dere disse kynnerne? når jeg har styra mye får jeg vondt midt i magen,som stikk. hjelper godt å sitte ned litt og slappe av. det er ikke veldig vondt, men jeg setter meg alltid ned med en gang jeg kjenner det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå