indigo76 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Siden sola skinner så er det vel på tide å kjøpe inn årets solkrem. Men har ikke sett noen test enda, godværet er kanskje for tidlig ute...? ;-) Noen som vet hvilke som anbefales til barn? Gjerne en spray.
nickoline og supermann Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 ikke sett noen teste enda, men jeg brukte vichy sin på apoteket sist år. to sydenturer uten antydning til å bli rød.... fås i spray også. tørker fort og lukter deilig. - de bruker visst den i barnehagen også.
Lekamøia Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hvis du går inn på http://www.gronnhverdag.no finner du testen de gjorde i 2007. Den går mest på om det stoffer i kremene som er skadelige for mennesker eller miljø. Vi bruker Dr. Hauscka (helsekost) som er en av de som kommer godt ut i testen og som har fysisk filter, noe jeg mener er viktig. Vi unngår kremer med kjemisk filter. Litt av hemmeligheten ligger uansett i å ikke være gjerrig med kremen (smøre på godt med krem), smøre den på ca 30 min før man skal ut og å bruke den daglig, ikke bare akkurat når man skal sole seg. Barna er jo masse ute i sola uansett.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Kjøpte babyline sin i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå