Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sagt til kjæresten at det passer å gå ut med gutta idag, og har spurt hele uka om han har planlagt noe-men nei..........Har svart :" det blir nok til at jeg går ut."

Så idag skal han plutselig gjøre en avtale med en kompis om øl i sola, ...klokka tre!!! Jeg som har bedt om en plan hele uka,blir sur..........Det er forskjell på å gå ut klokka syv-åtte og å gå ut klokka tre........Han må gjerne gå ut klokka tre,men da kunne han jo planlagt det.........Det er jo jeg som blir hjemme med småen på åtte uker, og vil gjerne vite hvor lenge jeg blir alene om ansvaret.Synes det er rettferdig å vite ca hvor lenge han blir, og kunne planlegge dagen litt i forveien!!! Han er helt uenig og mener vi må kunne være fleksible. Sa jeg kunne være med å drikke øl, men denne kameraten har ikke engang vært og hilst på lillegutt, og ikke spes interessert i meg og han..Har ikke dritlyst til å sitte sammen med dem og drikke cola da.Er jeg helt urimelig som er sint nå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hvis du visste at han skulle noe den dagen så ja. Men hvis han plutselig fant ut at han skulle det akkurat den dagen så nei. Selv om tidspunktet er endret så visste du vel at han skulle ut eller? Men han kunne gitt beskjed om når han kom tilbake, det er jeg ening i.

Skrevet

jeg hadde ikke tatt på vei for en filleting som det nei:)

Skrevet

Om jeg skal være ærlig, ja du er urimelig!

Skrevet

Ja, men det har du lov til. Du er fremdeles full av hormoner og etter 8 uker er du nok fremdeles litt "sjokkskadd" etter fødselen. Det var iallefall jeg.

Vær så urimelig som du synes at du må og gi tilbake i fullt monn når du får overskuddet og normalen tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...