Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Etter å ha sittet lenge/ligget lenge, så føles det ut som at det skal komme ut noe. Akkurat som luft.. Er det bare meg som har det sånn? Jeg pleier å ha det i forbindelse med spotting under mensen, men i dag er jeg tre dager over ikm.. Blir svæææært takknemlig for svar.
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hei! Sånn er jeg hver eneste morgen, etter at jeg ble gravid og hos meg er det luft. I tillegg kjenner jeg skikkelige luftsmerter som ikke er å ta feil av. Kan det hende du har mer enn bare luft i magen?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Men med luftsmerter, så mener jeg luft ut av dåsa, på en måte? Tihi.. Jeg får ta en test til mandag om det fremdeles ikke er kommet noe. Har pleid å være sengeliggende i de siste månedene før mensen, men denne gangen har jeg liksom ikke hatt vondt i det hele tatt. Øm/stikk i rygg og korsrygg og litt murringer, men får se..
bomsa Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 "de siste månende før mensen"....hvor lang syklus har du?....he he...regner med det var en glipp...men jeg er så morsom idag..:-)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 De siste månedene før mensen? Altså, tolk det som du vil. Har syklus på 28 dager, men mente selvsagt et par dager før mensen..og det har holdt på i noen måneder.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 det var helt forståelig Frk.B.3pp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå