Gå til innhold

Bringebærbladkapsler og kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplever å få sterkere kynnere etter at dere begynte med bringebærbladkapsler? Har 4 uker igjen, og mine kynnere merkes bedre. Er jo slutten på sv.skapet, og min nr to. Har begynt på kapslene for en uke siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt ekstra kynnere første gangen jeg tok - da tok jeg kapsel på relativt tom mage på kvelden. Kjente det sikkert litt ekstra godt siden jeg "lå og kjente etter" i senga. Nå tar jeg kapslene sammen med frokost og middag. Mulig det er litt mot sin hensikt å "tynne dem ut" med mat - men jeg har ikke merket ekstra kynnere når jeg tar dem sånn. Håper at livmormusklene får like god trening uten at jeg plages med kynnere, men vet jo ikke.

Uansett - ikke ta dem på kvelden hvis de gir deg kynnere som ikke lar deg sove..!

Skrevet

Bringebærblad gjør jo mye mer enn bare godt for livmoren. Man skal ikke bli plaget av kynnere pga kapslene, det er nok andre årsaker. Forrige svangerskap tok jeg kapslene og hadde ingen kynnere. Denne gangen tar jeg kapsler og har vært plaget med sterke kynnere allerede før jeg begynte på kapslene. Jeg har en fin urtebok der det står veldig fint beskrevet om bringebærblad og alle dens egenskaper, men jeg har den ikke her :-) får bli en annen dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...