Gå til innhold

Fikk den sjokkopplevelen isted! (nestenulykke..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte omkjøringsveien(firefelts veg) her isted. Jeg la meg i det ytterste feltet, for å komme forbi bilen foran. Plutselig ser jeg en bil som kommer imot meg, i feil kjøreretning! Jeg blir helt forfjamset, skjønner ingenting. Fikk heldigvis hivd meg over i andre kjørefeltet, og slått skikkelig på varselhornet. Fy flate sier jeg bare! Glad det gikk så bra som det gjorde. Tenk dersom vi hadde kollidert, og lillemor hadde sittet på? Håper virkelig at den dumme bilisten ikke har forårsaken noen bilulykke nå da.

Ringte og varslet politiet. De mente at billisten mest sannsynlig hadde kommet seg av veien. Men det er jo midtrabbat hele veien, så og si... Og veien deler seg virkelig fra hverandre litt lengre sørover. Han som kjørte var vel rundt 70-80 år, og satt og gliste mens han kjørte, og skjønte ingen verdens ting.

Hvorfor i all verden får så gamle folk i det heletatt LOV til å kjøre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,han sku blitt tatt fra kortet!

Skrevet

Det er noen som burde tatt oppkjøringa OMIGJEN!

Fint at det gikk bra med dere!:)

Skrevet

Ja, minst det! Skjønner ikke hvordan han hadde kommet seg ut på motsatt side heller jeg da.. Den er jo så godt skilt av den veien.

Han kunne jo i verste fall drept noen.

Skrevet

Hjelp, dette hørtes skummelt ut! Å stakkar deg da, du som har baby i magen og alt. Tenk om det hadde skjedd noe alvorlig her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...