Gå til innhold

Hei Godgutten min:)+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

D er jeg som har termin slutten av november og som har en gutt fra før på litt over året! ;))

Hvordan går d med deg??

:)

Klem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Så koselig at du sender meg en melding :-)

Jo takk, det går kjempefint her. Nettopp lagt lillemann så nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden :-)

Hva med deg?

Skrevet

Deilig å slappe av når gutten er lagt ja! :)

Vår gutt legger seg halv sju, så har laaaang "fri" kveld, skal ikke klage! hehe..

Har du dagmamma eller barnehage til han?

Vår går i barnehage, begynte på mars.. går så bra nå, han koser seg sammen med de andre ungene!! :)

Skulle nesten ha fått mailadressen din??? Enklere å "holde kontakt" direkte da.. hehe..

klæm

Skrevet

Gutten vår legger seg mellom halv syv og syv og ja, det er ganske deilig å ha kvelden. Han er rimelig aktiv for tiden :-) men superkjekt også da.

Han begynte også i barnehage i slutten på mars og han ser ut til å trives godt. Han liker andre barn men gråter litt når vi går fortsatt og det er jo ikke så kjekt. Det kommer seg nok tenker jeg.

Sender deg en PM med mailadr min, har ikke lyst til å legge den ut her.

Snakkes

Skrevet

det gikk visst ikke når du ikke har profil :-)

send heller meg din adr da så skriver jeg først :-)

Skrevet

D må være noe galt med profil'n min da jeg har prøvd flere ganger å få til dette!! *ler*

Når jeg logger meg inn så får jeg feilmelding, men trykker jeg på "retur" på siden så er jeg plutselig logget inn!! hmm...

Får heller ikke til å redigere min egen side...

leste i helga at det var flere som hadde samme problem og at bim skulle sjekke ut dette i nærmeste framtid. så håper det da! :)

Min gamle profil er L&T ble 3 i februar:) så går du dit så får du kanskje se min album fra min første :)))

Skrevet

NÅ har jeg laget meg profil! :)))))))))))

*ler*

så send meg PM med mail på :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...