Gå til innhold

Knerten vil ikke ha på joggesko han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått et helt fortreffelig forhold til sine cherrox.

Og det er ikke snakk om på tørre møkka å ha på noe annet:o)

Nå er det 15 grader i skyggen og jeg tenkte jo at cherrox ville bli litt klamt i dag, men nei.... Han har ruslet rundt i sine små blå cherrox....

Nå sover han og jeg fikk tatt av han støvlene når han skulle opp i vogna, men noen andre sko skulle ikke på..

Han blir nok sett litt rart på når vi kommer til Kreta, i shorts og cherrox:o))

Vi satser på at det er en fase og innen sommeren har jeg vendt han av med cherrox:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det bare er en fase.*smiler*.Han har tilgode å oppleve hvor deilig det er å ha lette og gode sko på når han vil løpe fort fort fort...ihvertfall som han husker...

Da jeg hentet Junior i barnehagen igår hadde han på seg cherrox ute...og var søkkvåt på bena av svette. Det viste seg at han hadde kledd på seg selv, og de nye joggeskoene var vanskeligere å ta på en cherroxene... Hadde vel håpet at de voksne der hadde reagert og hjulpet ham, men desverre...

Skrevet

Da blir han stilig da, med badebukse og cherrox :-D

Her er det motsatt. Lillebror hyler når cherroxene må på de dagene det har regnet. Han spretter rundt med joggesko og olajakke og er kjempefornøyd :-)

Skrevet

Det er jo det jeg også vil.....at han skal ha på lette sko og lett jakke.

Ikke snakk om, vinterjakke og cherrox.... Men etter hvert må han vel kjenne at det er litt i varmeste laget. Ellers så får jeg gjemme cherroxene i kveld:o))

Skrevet

Cherrox er flott...gode og varme og lette å ta av og på... ;)

Vi prøvde oss på å kjøpe joggesko her en dag....han skrek så høyt av redsel at vi ble alene i butikken....sko er skummelt ;)

Han knerten din...har sikkert et kjempeforhold til cherroxene sine..

Kanskje lurt å gjemme dem......

Skrevet

Kanskje disse guttene våre skulle vært i skobutikken samtidig???

Så kunne du og jeg sett på sko i ro og mak:.....For han hylte når de skulle prøves og hyler når jeg prøver å ta de på......

Gjemmer jeg de lager jeg vel ris til egen bak, men vi får se.......

Skrevet

Kanskje det...felles skjebne felles trøst :)

Han synes det er forferdelig med disse skoene... Trikset vårt er å gamble bittelitt på str....og ikke prøve dem på i butikken.. gi han skoene og la han venne seg til dem litt uten at vi maser og prøver å ta dem på. Vi snakker høyt og flott om de FINE SKOENE DU HAR FÅTT.... blinker gjør dem og!

Sakte men sikkert blir det veldig stas....i natt var den ene med opp i sengen ;)

Cherroxene må gjemmes.....da har han ikke det valget....meeeeeeeen det kan bli en lang dag inne i finværet ;)

Skrevet

Kanskje jeg skal vente til mandag, og bare sende med joggesko i bhg.

Så kan de ta det der:o) hi hih hi hi

Har lyst til å være ute i morgen jeg:o)

Men han blunket ikke en gang da vi begynte med støvler og cherrox på senhøsten. Og da han fikk nye innesko var det kjempekult:o)

Tror vi får ta den : sååååååååååå fiiiiiiiiine skkkkkkkkkooooooo du har fått... Og se når det snur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...