Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er det ikke...

jeg var på UL mandag 14.april... da kunne vi se en liten baby der inne, men hjertet sluttet å slå da jeg var ca 7+2 og nå går jeg bare å venter på å begynne å blø... men det tar tid gitt... ekkelt å tenke på at jeg bærer på et dødt foster.. men legene vil helst at kroppen støter det ut selv, så jeg må bare vente litt til...

dette har vært et bra forum syns jeg, men nå kommer jeg til å ta en lang pause... masse lykke til til dere andre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager så mye :-( det var trist å høre!!

Håper det kommer til å gå bra med deg!!! lykke til så mye med det grusomme du nå må igjennom :-(

Ta vare på deg selv!!

sender en trøsteklem til deg!!

Skrevet

Uff det var trist å høre, hadde ma i slutten av januar selv:-(((Håper det går bra med deg..

Skrevet

Fikk samme beskjed på ul på torsdag. :( Håper du starter å blø snart, det er til å bli smågal av å gå og vente. Lykke til fremover. Skikkelig kjipt at det skulle gå den veien da. En har så mange forventninger, følelser og hormoner til den lille i magen. En blir nedtrykt og får en tomhetsfølelse når noe slikt sjer. Håper du kommer deg fint og raskt. Stor trøsteklem fra Randi nå uten knøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...