Gå til innhold

GRAVIDE VENNINNER SØKES...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen..

Jeg ønsker meg noen nye gode venninner i samme situasjon som meg.

Jeg savner noen å dele gleder og bekymringer med,noen som forstår spenningen og redselen..Min kjære er forståelsesfull og veldig involvert, men han er ikke gravid,kvalm,humørsyk,har vonde bryster osv..

Jeg bor i Buskerud, jobber i Oslo,har ett barn fra før (jente 10 år), jeg er 32 selv..

Håper jeg hører fra deg:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Da har du kommet til riktig sted :). Runder 30 om kort tid. Venter mitt første, min samboers andre, barn. Dette er min 2. graviditet på kort tid, forrige endte i SA da jeg var 7+2. Er 8+0 i dag. Bor i Akershus og jobber i Østfold. Kjæresten min prøver å forstå meg så godt han kan, men tror nok han blir litt oppgitt over alle mine tanker og bekymringer... Men- for all del- han er veldig tilstede! Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Her er det mange som er i samme situasjon som deg vettu. Jeg er i mitt første svangerskap, og bor i Oslo. Runder de 30 i sep, og gleder meg veldig til å få vårt føste barn. Men som du sier så er det endel rundt dette som samboer ikke helt klarer å forstå, selv om han prøver så godt han kan. Hehe!

Jeg er 6+1 i dag, Hvor langt på vei er du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er 34 og hormon bombe uten like hehe, har to unger på 10 og 8 fra før av bor også i Buskerud;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Gode veninder har man aldri for mange av, noen å dele gleder og sorger med høres bra ut... Du står som anonym, men ta gjerne kontakt... Trenger selv noen å dele tanker med... Jeg bor og i buskerud...... Har to barn fra før... Jeg er 35 år...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

GRATULERER så mye med graviditeten!!

Jeg er 25 år og gravid. Bor i Ål i buskerud:)

Vil gjerne ha kontakt med andre i samme situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føyer meg til i rekken! Jeg er 28 år, har en datter på snart 4 år. Min mann er deltagende, men det er vanskelig å skjønne gravide uten å være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...