Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg og min sambis har vært sammen i snart 4 år og kjent hverandre i over 4 år. Vi har kjøpt hus sammen, han er 27 og vi vegge ØNSKER OSS BABY. Vi har gjort det i et år nå, og har bestemt oss for og få baby. Jeg hakke såå god kontakt med alle i hans familie, men sendte meldinger på fac'ern med den eldste søstern hans. (som er 11-12 år eldre enn meg). Jeg skrev at vi ønsket oss barn nå, og at vi begge er klare. Gjett hva som skjedde da!!! Da fikk jeg tilbake: 1.Er ikke det litt tidlig? 2.Klarer dere det da? 3.Holder forholdet da da? 4.Dere har jo god tid? 5. For og være ærlig med deg syns jeg dere ikke burde få barn nå men vente litt. HALLO?! Jeg ble hissig!!! Ok, 1. Nei det er ikke tidlig, jeg blir 21 og han er 27.. Vi føler oss klare for det. 2.JA jeg har jobbet med småbarn i ti år! (Vært barnepike, jobba i park, osv, VI KLARER DET JA! Vi vet hva vi har i vente. 3. Ja et kjærlighetsbarn er jo bare herlig. Vi begge ønsker en jr.Erik/jr.Line . 4.JAA vi har god tid, men vi vil ha barn nå, hvorfor vente da? 5, DU SYNS VI BURDE VENTE(hun kjenner oss nesten ikke) Men vi vil ikke vente, vi vil prøve nå! ARGH! Snakk om en som er sjalu a.. Men jeg gidder ikke vente med det for at hun skal få barn først? nei vi får barn da vi får det. Sånn er det! Gidder ikke ogtilrettelegge mitt liv for en jeg nesten ikke har kontakt med. Godt og få det ut, Klem fra Line
Marie*23 Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hehe.. uff, så frustrerende! Hun har jo ikke noe med når dere bestemmer dere for å få barn! Herregud.. Ble vel en smule sjalu ja!
Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 ja :/ Takk for svaret forresten. :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 hmmm tenker mest. Hvorfor ta opp dette med henne da dere ikke har no særlig god kontakt? Om det er sjalusi vet jeg ikke. MEn hun ga sin ærlige mening. Og sånn er det når forteller visse folk ting. Man får meninga... UANSETT lykketil med prøvinga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå