Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er det greit? Å bare finne seg en barnehage når den er stengt og sette seg ned og slippe ungene løs på lekeplassen? Har alltid tenkt at det ikke er greit, men hva mener dere? Hadde vert sinnsykt bra å gjort det for her finnes det ikke lekeplasser, bare masse barnehager!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 ser ikke noe problem i det. vi har gjort det flere ganger. er så kjekt å ha gjerde rundt hele for da kan ungene løpe fritt men det er da viktig å rydde opp etter seg før man drar.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Åååå da tror jeg jeg gjør det idag! Er en veldig fristende barnehage rett nedi gata her. Hehe. Er nyinnflytta og har vert litt rett for hva naboene tenker. Og er litt redd for at barnehagen skal bli sint om de finner det ut... Å rydde etter seg er en selvfølge:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det har jeg gjort flere ganger Kos dere =)
Musemor med tre søte små Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Ser ikke problemet i det så lenge man rydder opp etter seg
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg mener å ha lest et sted at det faktisk er meningen at iallfall kommunale barnehager skal være et sted man kan leke utenom åpningstid.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Det har vi gjort flere ganger. Kjekt med god plass og gjerde rundt:-) og ikke minst alle lekestativene.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Jeg har jobba i flere forskjellige barnehager og er vant til at de blir brukt av folk i nabolaget etter stengetid og i helger. Er ikke sett på som noe annet en posetivt det, så lenge man ikke ødelegger noe og rydder opp etter seg. Værre er det med de som mener de kan bruke barnehagens uteomeråde mens barnehagen er oppe bare fordi barnehagen akkurat da er på tur eller inne med sine barn. I barnehagens åpningstid er det ikke lov. ellers er det helt greit. :-) Er det en familiebarnehage da som holder til i privathus for eksempel er det selvfølgelig ikke lov å gjøre det. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Det har jeg gjort mange ganger..ser ikke problemet jeg da.. plukker jo med oss rotet..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Støtter denne.. Kommunale barnehageområder blir sett på som frie lekeområder for barn etter stengetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå