Gå til innhold

Jippi, da har vi fått barnehageplass!


sofen78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke fått :( selv om vi hadde krysset av på at vi ville ha i andre barnehager en de på lista, visst ikke de kunne tilby plass i en av de barnehagene på lista.

Men det stod at de hadde som mål å kunne tilby alle unger plass fra høsten 2008 i Bodø, å at vi måtte bare vente til supplementeringsuttaket den 15.mai. så får vi bare vente å se da.....

krysser alle fingre og tær, fordi vi MÅ ha barnehageplass!!

Har jo nettopp tatt opp stort lån og kjøpt oss leilighet, å da er vi nesten helt avhengig at jeg begynner å jobbe igjen til høsten.

Det va forrsten vi som skulle flytte tilbake til bodø etter jul engang, visst du husker oss?? husker du spurte om trillekompis i bodø i ett innlegg før jul engang :) å nå først skal vi flytte. 1.mai, å det gleder jeg meg voldsomt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var dere som skulle flytte ja, så det er bare å si ifra om du har lyst til å møtes. :-) Husker ikke heelt, men du hadde vokst opp her i nærheten kanskje?

 

Nei så kjipt da, trodde absolutt at det var full dekning her nå! Da skjønner jeg at vi har vært heldige. Håper det ordner seg for dere!

 

Funnet noen spennende jobber å søke på da, eller har du allerede funnet noe? Selv har jeg vært litt "vill og gal" og sagt opp jobben, uten å ha fått meg en ny!! Så da er jeg arbeidsledig f.o.m. august når permisjonen tar slutt. Men er i full gang med jobbsøking, så satser på at jeg finner meg noe nytt og spennende.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, står på venteliste vi. "Garantien" betyr visst bare at vi er garantert plass i løpet av året. huff og huff. Begynner jobbe i juni og sambo i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er født og oppvokst i Bodø, i vestbyen. Har også jobb i Bodø, bare hatt permisjon i fra den litt over ett år nå.

Så skal bli deilig å komme tilbake :) savner byen, er ikke akkurat noen bygdejente.

Trodde også det var fulldekning, de gikk jo ut i avisa å sa at alle skulle få barnehageplass. Så lurer virkelig på hva de holder på med, men får bare vente til det andre opptaket der de fyller opp, så får vi se. Håper vi får i en barnehage i nærheten av der vi skal flytte, fordi sambo skal pendle å vi har bare en bil. Noe som da vil si at jeg må gå, sykle eller ta buss til barnehagen med mini. så håper det ordner seg :)

Hadde jo vært artig å møttes, når i sept var det din ble født?

Min ble født den 14.sept :)

Å kjenner ikke så mange andre med unger på den alderen, så kanskje vi kunne gått en tur eller no når vi flytter til byen?

vi kan nå snakkes :)

Håper du får deg jobb da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mener jeg også leste at de lovte full dekning ja.

 

Gutten vår ble født 16.september, så da er de jo like gamle. Bare to i kretsen vår har fått barn, så hadde vært fint å bli kjent med flere :-).

 

Lykke til med flyttingen, det er jo alltid en utfordring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da har vi også fått barnehageplass!!!!!

Fikk beskjed i posten i dag!!!

Begynnelses dato akkurat samme dags om jeg begynner å jobbe igjen, men skal få ordnet en ukes ferie, slik at vi kan begynne med tilvenning og slik først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har også vi fått barnehageplass! Jippi! Måtte kaste oss rundt og søke studentbarnehageplass når vi ikke fikk hos kommunen. Det fikk vi positivt svar på i løpet av ei uke. Betyr at pappa må være student eller ansatt ved universitetet litt lenger enn vi hadde tenkt, men det er OK! O, lykke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...