Clemencia Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg er igrunnen veeldig skeptisk til sånt.. Men, til tross for d, så måtte jeg bare la meg bli spådd. Og da ble jeg fortalt at jeg ikke blir gravid før i september.... D er jo kjempelenge til, føler jeg! Så må bare høre om d er noen andre som har blitt spådd, og om "spådommen" stemte. Håper jo liksom at den ikke stemmer
Cybele Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg har blitt spådd to ganger av to forskjellige med to forskjellige utfall. Det ene sier jeg blir gravid i mai (!) med en gutt, den andre sier at det er kaldt når jeg blir gravid, altså vinter, med en jente. Håper på den første. den andre skader heller ikke;) Husk, de er bare amatører som øver seg, lov å bomme litt;)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg har blitt spådd av ei her på DiB, og hun sa at jeg kom til å bli gravid iløpet av april. Og saken er nå at jeg muligens sitter her med festeblødninger, så hvem vet?
Gurine Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg har blitt spådd av flere, men det har ikke stemt hittil. Men hvem vet om de som mener april eller mai eller oktober har rett Jeg tar det litt med en klype salt, men det er jo litt morsomt å bli spådd, og det kan gi litt håp. Meeen, man kan jo ikke akkurat legge opp livet sitt etter alt som blir sagt
Gurine Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Skulle forresten gjerne hatt en spåer som kunne sett på meg nå, men det er helt stille der inne nå.. Jeg har mensen.murringer i magen tredje dagen på rad. Hadde antydning til lyserød utflod på torsdag, men har ikke kommet noen tante enda.. Ingen symptomer på graviditet heller. Hadde ikm i går.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg har blitt spådd gravid nå i April! Jeg er noen dager over IKM nå, men har bestemt meg for å ikke teste før neste helg om TR ikke kommer. Men trur ikke så mye på det før det skjer:o) HEhe!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 eg blei spådd August på meg men tvile litt men hvem vet:P
rampejenta - ny spire Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 ja jeg har blitt spådd flere ganger.. først ble jeg spådd av en seriøs synsk dame som sa jeg skulle vere gift og ha fått barn innen 3 år.. de var en gutt og en jente som enten var født veldig tett eller tvillinger.. vel gift blir jeg.. men spådommen går ut i januar, så om jeg rekker å bli mor er ganske tvilsomt.. men kanskje hvis jeg blir gravid no på første pp etter sa.. en sa at hun ikke kunne se at jeg fikk noen barn med det første... en annen sa jeg skulle bli gravid sist august, ble det i september , men mista.. en sa at jeg skulle bli gravid i mars, med en jente.. ble gravid men mista...
Gjest Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Jeg har blitt spådd av to forskjellige som begge sa jeg ville bli gravid i løpet av juni/juli (den ene sa med gutt, den andre med jente). Så, da blir det spennende å se!
GledeGlede Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Si meg, hvor henter dere disse spådamene? Leser dere bare nummerene i avisa eller? ;p
Gjest Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 jeg ble spådd at jeg ville bli gravid før sommeren og få en gutt, venter spendt å se. hehe.
Klar for en liten en =) Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Jeg ble spådd av 2forskjellige som sier at jeg skal bli gravid i Juli med ei jente så spennende å se om det stemmer!! =) Håper jo seff at det gjør det!! =)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 jeg ble spådd for ca 3 uker siden at jeg kom til å bli gravid utpå sommeren, men det klaffet allerede nå.
Cillepille Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 Jeg ble spådd gravid i mai men ble i mars;-)
¤mamma¤ Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Jeg har blitt spådd ganske mye,- og det har stort sett klaffet! Men nå mistet jeg...Har blitt spådd gravid igjen i denne pp,- så håper sterkt de har rett:)
GledeGlede Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Åh, det har jeg ikke fått med meg:p Takk skal du ha:) Kanskje man prøver det ut;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå