Gå til innhold

Tvang 2-åring til å røyke hasj.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat no skal eg seie mange STYGGE ORD. Men, er ikkje alt som er egna på trykk.

Dei burde ivertfall ikkje fått vert i nærleiken av barn.

Skrevet

Det gjør vondt langt inni hjerte å vite at det finnes slike mennesker der ute i verden.Tenkt at foreldre gjør noe slikt mot sitt eget barn å så sitter dem å ler i av det?Det er kvalmt.Jeg blir direkte dårlig av slike mennesker!Stakkars lille jenta,håper hun kommer til en familie som vil ta godt vare på henne å gi henne all den kjærligheten hun burde fått hos sine biologiske foreldre.

Skrevet

Jeg har ikke ord HERREGUD stakkar lille jente..........

Fikk vondt laaangt inn i sjelen, at noen kan gjøre noe så sykt. Håper foreldrene aldri får se barnet sitt igjen.

Skrevet

Det sto jo ikke noe om at det var foreldrene som gjorde det? Hva om det var barnevakten som gjorde dette?

Skrevet

Huff, jeg tør ikke å se. Får vi se når det skjer? Eller er det kun en vanlig reporteasje, med intervjuer og info?

Skrevet

Vi får se at det skjer.... Og det var en lite hyggelig video....ser det for meg hele tiden

Skrevet

Usj, da skal ikke jeg se. Hva er vitsen med å legge noe sånt noe ut her? Også i overskriften hvor det lyser imot en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...