Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 http://atvs.vg.no/player/?id=15934 Sånne mennesker skulle vært i fengsel på livstid!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Akkurat no skal eg seie mange STYGGE ORD. Men, er ikkje alt som er egna på trykk. Dei burde ivertfall ikkje fått vert i nærleiken av barn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Det gjør vondt langt inni hjerte å vite at det finnes slike mennesker der ute i verden.Tenkt at foreldre gjør noe slikt mot sitt eget barn å så sitter dem å ler i av det?Det er kvalmt.Jeg blir direkte dårlig av slike mennesker!Stakkars lille jenta,håper hun kommer til en familie som vil ta godt vare på henne å gi henne all den kjærligheten hun burde fått hos sine biologiske foreldre.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg har ikke ord HERREGUD stakkar lille jente.......... Fikk vondt laaangt inn i sjelen, at noen kan gjøre noe så sykt. Håper foreldrene aldri får se barnet sitt igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Det sto jo ikke noe om at det var foreldrene som gjorde det? Hva om det var barnevakten som gjorde dette?
trillemamma Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Huff, jeg tør ikke å se. Får vi se når det skjer? Eller er det kun en vanlig reporteasje, med intervjuer og info?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Vi får se at det skjer.... Og det var en lite hyggelig video....ser det for meg hele tiden
trillemamma Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Usj, da skal ikke jeg se. Hva er vitsen med å legge noe sånt noe ut her? Også i overskriften hvor det lyser imot en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå