Mammaaaaaa Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Kor gamle er ungene deres når dei får være ute å leike åleine i hagen?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Mini på 3 år kan få lov til å være ute alene i hagen, men vi er stort sett sammen med han pga lillesøster som bare er 1 år. Men her er det inngjerdet overalt + en port som han ikke klarer å åpne. Hadde det ikke vært slik så hadde han nok ikke fått vært ute alene heller. =)
Gjest armagedon Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 gutten på 4 får være alene ute i hagen, det er delvis inngjerdet og vi bor i enden av blindvei.men jeg har alltid kontakt med han, hvis jeg ikke ser han så er jeg ut å roper med en gang. vi er i 90% av tia ute sammen med han da:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Lillemor får være ute alene korte perioder hvis jeg må inn med varene, sette på potetene, el lignende småting. Men jeg hører eller ser til henne med jevne mellomrom. Bor i et rolig strøk, har ikke inngjerdet hage, men hun er bare rett utenfor hus veggen å leker med bøtte og spade. Hun får være ute med storebroren på 7 år, men jeg følger med de da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå