Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 dette gjelder meg altså...hehe.. Etter fødselen var jeg veldig plaget med hemoroider. (eller hva det heter) Behandlet med sceriprokt og det forsvant. . . Merket aldri at jeg hadde noe blod etter jeg hadde vært på do. Men nå for 4 dager siden trodde jeg at jeg hadde fått mensen. Det var en del friskt blod som kom ut av endetarmen. Avføring er normal. Er så redd:( Er livredd for at det kan være tykktarmskreft.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Det kan fint være hemorider eller en liten rift. Men ta deg en liten tur til legen for å roe deg selv ned. Ikke noe grunn til å gå rundt å være bekymmret uten grunn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg skjønner godt at du er engstelig, jeg var bekymret for det samme da jeg hadde samme problemet første gang. Legen sa til meg at det at blodet er friskt er et veldig godt tegn på at det nesten helt sikkert er en hemoroide. Ta deg en tur til legen for å bli helt beroliget, men ikke tenk for mye på det frem til da, det er nok helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå