Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er bare innom en liten tur. Har et spørsmål til dere som jeg håper at dere kan svare meg på....

Jeg hadde SA 7 mars og har enda ikke fått mens. Jeg var 7+ uker på vei. For to uker siden var jeg hos gyn for å sjekke noe væske som de fant over livmora da jeg hadde SA. Den var borte og gyn sa at TR var på vei, faktisk rett rundt hjørnet. Livmoslimhinna var så tykk og fin. Jeg ble selvsagt glad for da var ikke syklusen min helt på tur. Som sagt så er dette 2 uker siden. Har i ettertid fått høre at livmorslimhinna ser likedan ut ved tidlig graviditet. Fikk nytt håp!:)

Jeg har testet, senest i dag, og den var neg. Føler meg sååå gravid og var helt sikker på å få positiv test i dag. Snakk om nedtur. Jeg har mye stikkinger nede i magen, mye utflod (som jeg ellers ikke har), har blødd fra tannkjøttet i 2 dager nå, har kvalmeperioder om kveldene mm.

Er det noen av dere som har erfaringer å dele med meg. Noen som testet positivt etter IKM og negativt på IKM dag eller før? Jeg vet jo ikke når IKM er, men har regnet meg frem til i går.... Vet dere om lutealfasen (eller hva den heter) skal være stabil etter el også når man har hatt SA? Noen som kroppen har lurt etter SA? Anything.

Jeg trenger hjelp fra dere heldige med spire i magen.

Tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg. Du kan jo ta ny test om noen dager, og se om den er positiv. Jeg ble gravid 3 pp etter SA. Fikk TR 28 dager etter SA, så syklusen min holdt seg stabil. Jeg er 8+0 i dag, og begynner å få trua... SA 7+2 sist...

Lykke lykke lykke til!!!

Skrevet

Takk! Jeg skal ta test i morgen- skal prøve en QR denne gangen.

Lykke til til deg også! Ikke kjekt å oppleve SA. Nå er jo syklusen min heeelt på tur.:) Du får kose deg med svangerskapet. Håper at jeg kan "bosette" mer her inne på 1 tri om ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...