Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Vurderer å kalle barnet vårt det hvis det er en jente Fortalte det til våre venner i går og de synes navnet var grusomt.... Hva syns dere? Hva forbinder dere med navnet?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg syns det er fint. Vet om ei lita jente som heter det og hun er jo skjønn
Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 jeg syns det er fint. Og det kommer sikkert til og bli mer popis etterhvert:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg syns det er nydelig. Hadde vi ventet jente hadde hun skullet hete Bianca.
NemiW og Ravn Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Kjempefint navn, og artig med noe som ikke er så vanlig.
lillemannsmamma Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Kjenner ingen som har det navnet utenom gamletantes hunder som alle har het Bianca (går i arv).
melke-q Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Jeg pleier å synes de fleste navn nå om dagen er stygge, og jeg er veldig kresen på navn. Men Bianca, det synes jeg er kjempefint! Jeg tror dere blir fornøyde om dere velger det. Og det blir sikkert Bianca også. Passer fint på flere språk, er søtt men ikke klissete, er både barnslig og voksent, og enkelt samtidig som det er litt uvanlig
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Jeg skulle egentlig hete Bianca, men min bestemor ble helt hysterisk og mente det var et bikkjenavn.....jeg syns det er et flott navn, og ville heller hatt det navnet enn det jeg endte opp med:)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Bianca er veldig fint,sto på vår liste denne gangen... synst du skal kalle ungen din det du/dere vil,og ikke bry dere om hva andre mener.... Så liker dere Bianca så gå for det,du kommer til og angre etterpå,visst du ikkej gjør det,pga hva andre synst og mener om navnet......
Promp Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Bianca er nydelig! Bianca Jagger...? Kul dame!
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Synes Bianca er et helt nydelig navn. Søsteren min på 28 heter det:)
Musseknapp Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Forbinder det litt med Disneys Bernhard & Bianca, men syns det er et veldig søtt navn. Velg det hvis dere liker det!
pusur26 Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Syns d e ett kjæmpefint navn. Har sjøl vært innom tanken på d navne men gubben syns ikje d va ett fint navn.Men du ska ikje bry dæ om ka andre sei.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Et fint og spesielt navn. Ikke bry deg om hva vennene dine mener, det er ditt barn Kult med noe som er litt utenom det vanlige.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2008 Var typen min som foreslo det...Selv forbinder jeg det med kattenavn...Hatt en hvit katt som het det..Min mor vurderte det navnet på meg når hun var gravid... Liker best Isabella og Lilly, Bianca kommer på en god 3plass iallefall... Eneste navnet typen virkelig har likt hittl
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Tenker på hunder når jeg hører navnet.....
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 For meg er Bianca et hundenavn.
Arwen77 Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Navn er jo så personlig.Vi liker/ikke liker de ift om vi kjenner noen fra før med det navnet osv. Det viktigste er jo at dere liker det! Bianca forbinder jeg med en koselig Disney bok om to mus; Bernard og Bianca.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 21. april 2008 men det er jo en god assosiasjon..Hun er jo så søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå