Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 "Du har rett til feriepenger for de første 12 ukene av stønadsperioden" Gjelder dette for de som får foreldrepenger fra nav eller også de som får foreldrepenger fra arbeidsgiver?
ano`num *17.03.10* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 De som får fp fra arb.giver får som regel feriepenger for hele perioden!!
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Dette gjelder vel de som får fra NAV. De som får fra arbeidsgiver får vel som vanlig, eller er jeg helt på jordet nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå