nina__86 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 jeg ville også prøve å kjenne på livmortappen. leste at flere hadde gjort det. det jeg kjente var en kjempe myk liten rund klump oppi der. kan det ha vært tappen? men jeg kan liksom stikke fingeren forbi den. vil det si at jeg stikker fingeren inn i livmorhalsen? og at jeg har litt åpning?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Myk rund klump... Hvis det ikke er livmortappen i seg selv, kan det kanskje være fostersekken med fostervannet i?
nina__86 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 den er på en måte flyttbar om du skjønner. den var mye større en gang, men er blitt kjempe liten nå. så aner ikke hva det er. tenkte det kunne være slimproppen, men den kan man vel ikke kjenne
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hvor langt inn sitter den da? Det kan jo være resten av livmorhalsen, selvfølgelig, for det er ikke sikkert at du har åpning helt opp, om du skjønner...?
nina__86 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 er ett stykke opp.10cm ca. må liksom presse ganske hardt for å rekke helt opp. spurte jordmor, og hun mente jeg helt sikkert hadde åpning. for det var vist normalt for flere gangsfødene. men har kjent en gang før også. og er liksom blitt litt større "åpning" der oppe siden sist. om du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå