kivs Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 HVORDAN Å HA DET MORO MED TELEFONSELGERE: 1. Syng Knudsen og Ludvigsens «Telefonsang» til du hører opptattsignalet. 2. Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det. 3. Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det. 4. Prut, prut og atter prut. 5. Le hysterisk til du hører opptattsignal. 6. Forandre dialekten din hvert 10. sekund. 7. Pust tungt og spør hva selgeren har på seg. 8. Spør om det er mulig å LEIE produktet. 9. Imiter selgerens stemme og dialekt. 10. Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter. 11. Foreta en psykoanalyse av selgeren. 12. Sett selgeren på venting og gå og se TV. 13. Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet.
skatten kom i mai :) Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 hehe!! ja her var det mange goe triks nesten så eg fikk lyst til at det skulle ringe en selger vi har registrert oss i mot telfonselgere og de ringer aldri til meg..
HelenFlores Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Veldig bra:) He he. Jeg går bare og venter på at krybbedød foreningen skal ringe. Har hørt at de har en tendens til å ringe opp nybakte mødre vel vitende om at de nettopp har fått en liten og det er lite akseptabelt i mine øyne så da skal de få høre det....
enik<3M06&L08<3 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 eller et annet forslag, som jeg har det veldig gøy med:p virk skikkelig interessert, la han si alt han skal si, spør og grav masse, så han virkelig trur han har fått et salg, spør gjerne om ekstra utstyr osv, og rett før han skal bokke salget sier du, takk for en hyggelig prat, men jeg skal ikke ha noe jeg,! haha... når dem bruker tiden min på sant piss, kan jeg bruke dems, lol
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hehehe. Nå fikk jeg meg en god latter! Skal huske på disse tipsene til neste gang det ringer noen. Jeg har selv vært telefonselger for noen år siden. Og jeg kan love dere at selgerene hater å ringe dere like mye som dere hater å bli oppringt. Jeg hadde denne jobben fordi jeg ikke fikk bedre (ettersom jeg bare var 16 år og ingen ville ha en som ikke var myndig i butikker o.l). Selvfølgelig varte ikke oppholdet på denne drittjobben lenger enn to mnd!!Så jeg har alltid litt medfølelse for dem som ringer. Men kunne godt gjort et av disse tipsene, det hørtes jo bare kjempe morsomt ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå