Gå til innhold

Jeg synes gutten min drikker litt lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spiser en del frukt da, er jo væske i det også men synes at han kunne ha drukket litt mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! hvor mye drikker han, da? Av melk, vann etc. Om han får grøt skal det visstnok telle også.

Skrevet

Det varierer mye og han får grøt om kvelden. Tror kanskje jeg skal begyne å skrive det opp slik at jeg har litt mer oversikt. Han drikker til 4 måltider men kanskje bare et halvt glass, prøver å gi han vann innimellom også men ikke alltid han vil ha det

Skrevet

Jeg skriver alltid opp hvor mye han drikker etc., og da har jeg full kontroll. Det er lurt. Han får ikke melk av flaske/kopp? Da står det jo hvor mange ml. Du kan jo også prøve med juice. Jeg gir min gutt denne eple/pære juicen til Nestle. Den er utblandet i vann, så den ikke er så " streng " .

Skrevet

Han liker best å drikke av vanlige glass/kopp men jeg skal nok klare å få en viss oversikt likevel. Juice er han faktisk veldig glad i og da drikker han mer. Tenker vel at han ikke skal ha så mye juice men det viktigste er vel at han drikker. Han er forresten minst glad i melk men spiser yougurt og andre melkeprodukter så jeg tror han får nok kalsium i seg likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...