Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Han spiser en del frukt da, er jo væske i det også men synes at han kunne ha drukket litt mer
Jeg & loqka i vogel Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hei! hvor mye drikker han, da? Av melk, vann etc. Om han får grøt skal det visstnok telle også.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Det varierer mye og han får grøt om kvelden. Tror kanskje jeg skal begyne å skrive det opp slik at jeg har litt mer oversikt. Han drikker til 4 måltider men kanskje bare et halvt glass, prøver å gi han vann innimellom også men ikke alltid han vil ha det
Jeg & loqka i vogel Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg skriver alltid opp hvor mye han drikker etc., og da har jeg full kontroll. Det er lurt. Han får ikke melk av flaske/kopp? Da står det jo hvor mange ml. Du kan jo også prøve med juice. Jeg gir min gutt denne eple/pære juicen til Nestle. Den er utblandet i vann, så den ikke er så " streng " .
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Han liker best å drikke av vanlige glass/kopp men jeg skal nok klare å få en viss oversikt likevel. Juice er han faktisk veldig glad i og da drikker han mer. Tenker vel at han ikke skal ha så mye juice men det viktigste er vel at han drikker. Han er forresten minst glad i melk men spiser yougurt og andre melkeprodukter så jeg tror han får nok kalsium i seg likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå